لپ تاپ اچ پی زد بوک

لپ تاپ اچ پی زد بوک از برند اچ پی است که جز محصولات پر فروش بازار با میزان رضایت بالا می‌باشد این مدل لپ تاپ‌ها به دلیل بدنه مقاوم و کیفیت بالایی که دارند برای کارهای صنعتی و سنگین به همراه گرافیت و همچنین گیم نیز بسیار محصولاتی ایده‌آل می‌باشند که در تمام موارد فراتر از حد انتظار کاربران عملکردی بی‌نقص را ارائه می‌کنند.

خرید لپ تاپ HP ZBOOK

لپ تاپ‌ زد بوک کاملا مجهز طراحی و ساخته شده‌ است، لپ تاپ اچ پی زد بوک مجهز به بروز‌ترین و قدرتمند‌ترین پردازنده می‌باشند در کنار آن برخورداری از حافظه و بخش پورت‌های ارتباطی مجهز همگی نشان می‌دهند که خرید لپ تاپ‌ ZBOOK یک انتخاب ایده‌آل همراه با رضایتمندی چندین ساله می‌باشد.

زیرا لپ تاپ اچ پی زد بوک جی ۳ در هر زمینه کاری سربلند بیرون خواهند آمد و جز سری لپ تاپ‌های پرکاربرد و بی‌نقص از محصولات برند HP هستند که رضایت جمع کثیری از مردم سراسر جهان را به دست آورده‌اند پس بدون شک با خرید مدل لپ تاپ‌های زد بوک و یک بار هزینه برای همیشه با هر بار استفاده از خرید لپ تاپ اچ پی زد بوک جی ۳ حس خرسندی را خواهید داشت.

قیمت لپ تاپ‌ ZBOOK HP

تنوع بالای مدل لپ تاپ‌های اچ پی و سری ZBOOK بسیار بالا است به همین دلیل تنوع قیمت لپ تاپ hp zbook i7 نیز به وضوح دیده می‌شود، قیمت لپ تاپ اچ پی زدبوک 17 هر محصول متناسب با مشخصات و کارایی که لپ تاپ دارد مشخص می‌شود.

محصولات اچ و پی و یا به طور اختصاصی تر سری ZBOOK هر کدام برای فعالیت خاصی ساخته شده‌اند به همین دلیل قبل از خرید لازم است تا با توجه نیازهایی که دارید و با توجه به میزان بودجه‌ایی که جهت خرید و یا قیمت لپ تاپ‌ ZBOOK HP در نظر دارید یک مدل مناسب را که پاسخگو نیازهای شما باشد را انتخاب کنید.

مدل لپ تاپ ‌های زد بوک در برابر امکاناتی که دارند و با توجه به قابلیت‌های بروزی که از آن‌ها برخوردار هستند بسیار قیمت اقتصادی برایشان در نظر گرفته شده است پس در حالت کلی می‌توانیم بگوییم که قیمت‌ قیمت لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 در برابر خدماتی که ارائه می‌دهند کاملا ناچیز و مناسب می‌باشد زیرا کاربران تنها با یک بار هزینه کردن تا مدت‌های طولانی از خرید دوباره سیستم و لپ‌ تاپ‌های نو و مدل جدید بی‌نیاز خواهند بود.

لپ تاپ زد بوک

نسل‌های مختلف لپ تاپ ZBOOK

همانطور که گفتیم لپ تاپ‌های ZBOOK  از تنوع بالایی برخوردار هستند، برند اچ پی هر ساله با تولید نسل‌های مدرن‌تر خدمات بی‌وقفه‌ایی را به طرفدارانش ارائه می‌دهد.

  1. سری اول این کمپانی از پردازنده اینتل سری CORE I7 و I5 برخوردار هستند که به عنوان نسل 4 از آنها نام برده می‌شود.
  2. سری دوم این برند خوشنام از پردازنده Core i5 و i7 برخوردار هستند که از انها با نام نسل 5 نام برده می‌شود.
  3. در سری سوم لپ تاپ Zbook اچ پی در کنار پردازنده اینتل Core i5و i7 پردازنده Xeon نیز وجود دارد که به دلیل قدرت بی‌نظیر که دارد بیشتر در زمینه فعالیت‌های سنگین از آن استفاده می‌شود.
  4. سری بعدی یا سری چهارم لپ تاپ‌ Zbook نیز از پردازنده قوی اینتل Core i7 و i5 به همراه پردازنده Xeon برخوردار می‌باشند که به عنوان نسل 7 شناخته شده‌اند
  5. سری پنجم لپ تاپ Zbook نیز از پردازنده اینتل Core i7 و i5 تشکیل شده‌اند که در کنار انها مجهز به پردازنده جدید و بی‌نظیر Xone E_21 می‌باشند.
  6. سری ششم لب تاپ زد بوک پردازنده اینتل Core i7 و i5 به همراه Xone E_ 2286M تشکیل شده‌اند که به عنوان نسل‌های 8و9 معرفی شده‌اند.
  7. سری هفتم این مدل لب تاب زد بوک از پردازنده اینتل Core i7,i5 و i9 برخوردار می‌باشند همچنین به پردازنده جدید Xnoe E_2286 مجهز می‌باشند و به عنوان نسل 10 از محصولات Zbook معرفی شده‌اند.

مشخصات بخش سخت افزاری لپ تاپ اچ پی زد بوک

لپ تاپ‌های ZBOOK از نظر بخش ذخیره سازی و بخش پورت‌های ارتباطی به علاوه طراحی مستحکم کاملا بی‌تقص می‌باشند، این سری از لپ‌تاپ‌های اچ پی از پردازنده قدرتمند اینتل برخوردار هستند که به دلیل قدرت بالای پردازش کاملا بی‌نقص عمل می‌کند.

همچنین لپ‌ تاپ‌های ZBOOK از بروز‌ترین امکانات به همراه حافظه بی‌نظیر 16الی32 گیگابایتی به همراه حافظه گرافیکی مجزا برخوردار می‌باشند که موجب می‌شود تا این مدل لپ‌ تاپ‌ها برای کارهای گرافیکی بدون نقص عمل کنند، همچنین کیفیت تصویر FUL HD انها نیز باعث می‌شود تا تصاویر با کیفیت عالی با نمایش کامل جزییات نیز بر رو نمایشگر اجرا شوند.