رید و فروش کامپیوتر و لپ تاپ سامسونگ، سونی، ایسوس، ایسر، لپتاپ دل، مدل های مختلف لپ تاپ سامسونگ ... لب تاپ اپن باکس باهفت ساعت کارکردلیست قیمت خرید و نقد و بررسی لپ تاپ های ایسوس، دل، ایسر، توشیبا و جدید تریه و بهترین لپ تاپ های روز دنیا با قیمت جهانی.

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

تاثیر متخصص زنان بر سلامت روح و روان زنان ایرانی

 

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد iranmedicinenews.ir لطفا به بازدید از وب سایت ما.

تجهیزات دندان پزشکی

اتوسکوپ: به پزشک اجازه می دهد سلامت گوش میانی و خارجی را معاینه نماید. در این صورت است که انجام تست HSG که همان عکس برداری رنگی رحم است کمک می کند تا مشکل تشخیص داده شود. این لوازم مصرفی پزشکی به دلیل حساسیت بالا بایستی حتما از بهترین برند ها باشند تا بتوانند سلامت بیماران را حفظ کرده و برای ادامه ی زندگی آنان مشکل ساز نباشد. بیماران به خصوص سالمندان گاهی اوقات دامنه ی تحرکات کمی دارند. این شرکت تلاش دارد تا بیماران یا مصرف کنندگان خانگی برای تامین نیاز های خود به لوازم پزشکی سختی و مرارت را تحمل نکرده و با تامین سریع وسایل مورد نیاز ایشان، کمی از مشکلات بیماری آنان بکاهد. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد persian-doctors.ir (persian-doctors.ir) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. لزوم توجه به این مهم همچنین باعث شده است تا این سازمان لیستی از قیمت های مصوب برای فروش تجهیزات پزشکی نیز ارائه نماید که به این طریق مصرف کنندگان خانگی و دیگر ارگان ها بتوانند از قیمت واقعی اجناس اطلاع پیدا کرده و مجبور نباشند که آن ها را با قیمت های گزاف از توزیع کنندگان غیر معتبر خریداری نمایند.

ی در تهران با سایر شهرها متفاوت باشد.

سدان مد در نظر دارد تا با فروش تجهیزاتی نظیر دستگاه های پزشکی به صورت نو و دست دوم موجبات رضایتمندی سازمان ها و ارگان های پزشکی را با وسعت هر چه تمام تر فراهم نماید. ↑ «کسب رتبه دوم کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی گناباد در جشنواره رازی». تخمین ها توسط دانشگاه ها محاسبه شده و هر ساله در دفترچه دانشجویی منتشر می شود. تشکیلات سازمانی دانشکده متشکل از ریاست دانشکده پزشکی، معاونتهای آموزش عمومی، آموزش تخصصی و فوق تخصصی، تحصیلات تکمیلی، اداری مالی، معاونت پژوهشی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت هیئت علمی، دفتر توسعه آموزش پزشکی و کتابخانه دانشکده پزشکی است. عرضه مجموعه این لوازم با کاربردهای متفاوت و تخصصی در قالب خرید تجهیزات پزشکی و در مراکز تخصصی این فیلد کاری صورت میگیرد. بنابراین ممکن است هزینه دندانپزشکی در تهران با سایر شهرها متفاوت باشد. به دلیل هزینه بالای دندانپزشکی، بسیاری از بیماران ترجیح می دهند که به دندانپزشکان طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی، سلامت و ارتش در تهران مراجعه کنند. به طور طبیعی، بیماران باید پزشکی انتخاب کنند که شهرت خوبی در موفقیت دارد زیرا این پزشک تجریه زیادی در انجام عمل بینی نیز دارد. این تجهیزات پزشکی باید بسیار بادوام باشند چراکه بیمار برای راحت تر کردن زندگی خود به آنها وابسته است.

9 نکته با پزشک

معرفی و نوبت دکتر دندانپزشکی در تهران بسیار با اهمیت است چرا که بهداشت و سلامت دهان و دندان، برای همهی افراد با اهمیت است. انتخاب بهترین دکتر دندانپزشک یا کلینیک دندانپزشکی در تهران برای همهی مراجعه کنندگان بسیار با اهمیت است. اداره کل تجهیزات پزشکی در این راستا سعی نموده است تا با معرفی تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و وارد کنندگان لوازم مصرفی پزشکی از سو استفاده ی افراد و شرکت های نامعتبر جلوگیری نماید. با برند های مختلف و قیمت های متفاوت سعی می کند تا نیاز های مصرف کنندگان را با هر سطح توان مالی به بهترین شکل ممکن برطرف نماید. مراجع اصلی آموزش مدیکال انفورماتیک در این دانشگاه، انفورماتیک پزشکی را متفاوت از دانشهای دیگر بشری میدانند و علاوه بر اینکه این رشته را ماحصل تکامل تدریجی علم بشری در طی اعصار و قرون میدانند، معتقد هستند که این دانش به عنوان فرزند علوم، زاده تمامی دانشهای دیگر بوده و شدیداً به آنها وابسته است.

تعرفه دندانپزشکی در هر سال مشخص میشود و در شهرهای مختلف متفاوت است. شما می توانید لیستی از تمامی محصولات با برند های مختلف را در این فروشگاه به صورت موردی بررسی کرده و ویژگی های هر محصول را به صورت دقیق در این فروشگاه اینترنتی مطالعه نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. این گروه در کشورهای مختلف در آسیا، خاورمیانه، آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی فعالیت دارد. سدان مد مرجع تخصصی کالای پزشکی می کوشد تا با تمرکز و تخصص لازم در این حوزه، فعالیت های خود را جهت ارتقا کیفیت و سطح سلامت و ایمنی کالای مصرفی پزشکی گسترش داده و در تمام مراحل درمان بیماری، همراه بیماران باشد. افراد می توانند جهت اطمینان از اصل بودن کالای پزشکی که خریداری می کنند ، به نمایندگی های معتبر کالای مورد نیازشان مراجعه کنند . انواع دیگر ابزارهای جراحی می توانند شامل اسکوپ های تشخیصی باشند که جراحان در بدن بیمار وارد می کنند تا بتوانند جاهایی که به راحتی قابل دسترس نیستند را مشاهده و معاینه کنند. به عبارت دیگر ، این محصولات به طور معمول نیازی به حضور پزشک برای استفاده از آنها ندارند. پنج شرکت از دَه تولیدکنندۀ بزرگ ارتوپدی جهان- Stryker، Johnson & Johnson، Smith & Nephew، Zimmer و Biomet- برای تولید ایمپلنت های پزشکیِ زانو، باسن، ستون فقرات، مچ پا و موارد دیگر به استفاده از چاپ سه بعدی روی آورده اند.

فعالیت های مفید این شرکت به همین جا خاتمه نمی یابد، چرا که سدان مد بزرگ ترین شرکت پزشکی می باشد که با اکثر ارگان ها و سازمان های کشور همچون سازمان امداد و نجات، سازمان ملل، هلال احمر، شهرداری، نیروی دریایی سپاه، مپنا و … علاوه بر این خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت برای تامین نیاز های مراکز درمانی می باشد. شرکت سدان مد با ۱۵ سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی تجهیزات پزشکی، امروزه با گسترش فعالیت های خود در زمینه ی تامین تجهیزات پزشکی تهران و نیز شهرستان ها اهتمام ورزیده است. مکانهای دیگری نیز در دندان قرار دارد که حتی با وجود نور بالای سر بیمار، باز هم روشن نمیشوند. خلاقیت و دید هنری در این رشته از دیگر ویژگیهای است که باید وجود داشته باشد. در حقیقت یک نوع تنبلی تخمدان وجود دارد و به همین دلیل نمیتوان انواع تنبلی تخمدان را نام برد؛ اما میتوان بر اساس علائم تنبلی تخمدان آن را درجهبندی کرد. لوازم و تجهیزات جراحی به آن دسته از کالاهای پزشکی گفته می شود که عموماً از جنس استنلس استیل بوده و تیم جراحی در طول عمل جراحی از آن ها استفاده می کنند.

اخبار دندان پزشکی

از آن جایی که جستجو برای محصول مورد نظر در بازار و خرید آن می تواند کاری سخت و طاقت فرسا باشد که زمان و انرژی زیادی را از شما صرف می کند، امروزه فروشگاه های اینترنتی خرید مردم را بسیار آسان نموده اند. گاهی جزئیات پزشکی بسیار خسته کننده یا خجالت آور هستند. با استفاده از چاپ سهبعدی، میتوان سفارشهای سریع قطعات با ساختار پیچیده را با تمام جزئیات بررسی و نواقص را رفع کرد. دندانپزشکی اطفال پیچیدگی های خاص خود را داردو بهترین دندانپزشک در ایران باید به نکات و جزئیات روند درمان توجه ویژه ای داشته باشد؛ زیرا دندان های دائمی کودکان باید از پایه صحیح و سالم رشد کند. از آنجایی که ارتباطات بهداشتی مؤثر باید برای مخاطبان و وضعیت مناسب باشد، تحقیقات در ارتباط با سلامت به منظور اصلاح استراتژیهای ارتباطی برای اطلاع دادن به مردم در مورد راههای افزایش سلامت یا اجتناب از خطرات خاص سلامت است. بوده که مورد نیاز مراکز درمانی همچون بیمارستان ها می باشد. یکی از انواع لوازم مصرفی پزشکی، لوازم مصرفی جراحی می باشد که شامل کامفیل، نخ جراحی ، استپلر، ماسک سه لایه ، تروکار، لوله تراشه، کلیپ اپلایر، مش جراحی، کلیپس جراحی، بند لیگاتور، الکترو سرجری، سوند ها و …

بهره ببرید سلامت زنان بهره ببرید - بیاموزید این 10 نکته

از جمله اقدامات مفید این شرکت در راستای تامین نیاز های اساسی مردم به تجهیزات پزشکی شامل تجهیز کردن بیمارستان ها، تجهیز کردن کلینیک ها، تجهیز درمانگاه های عمومی و تخصصی، تجهیز آمبولانس، تجهیز درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی و نیز کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل را می توان نام برد. کلینیک زیبایی یا پزشک متخصص؟ دیدگاه مهم دیگر درک این موضوع است که رویدادها در کل چرخه زندگی (یا دوره زندگی)، از دوران رحم تا پیری، بر رشد، توسعه و سلامت زنان تأثیر میگذارند. 2. در مرحله دوم باید در اینترنت صفحه رسمی کلینیک های یادداشت شده را جستجو کرد و اطلاعات آن ها را مورد بررسی قرار داد و با دیگر کلینیک ها مقایسه کرد. این شرکت با فروش تجهیزات دست دوم مرغوب و با کیفیت سطح توان مالی ارگان های دولتی را نیز در نظر گرفته و برای تامین نیاز های قشر محروم جامعه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. برای ویزیت دکتر دندانپزشک خوب در تهران، با مراجعه به پروفایل هر دندانپزشک و بررسی نظرات کاربران، از دندانپزشک مورد نظر خود در تهران نوبت اینترنتی بگیرید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد besttehrandoctors.ir - besttehrandoctors.ir - لطفا از صفحه ما بخواهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azhdar azhdari

مهم ترین اطلاعات تجهیزات پزشکی سال جدید

 

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد iran-dds.ir لطفا از صفحه ما بخواهید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

چنانچه پزشک فعلی انجام دهد که از نظر علمی و اصول پزشکی نباید انجام میگرفت، دچار بیاحتیاطی و سهل انگاری شده و در نتیجه آسیبی را برای بیمار ایجاد کرده است. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد toothhealth.ir لطفا از سایت ما دیدن کنید. قبل از استفاده تجهیزات پزشکی از این که تاریخ انقضای آن ها تمام نشده است اطمینان حاصل کنید و با بیتوجهی به این مورد جان بیماران را به خطر نیندازید. اما در صورت موفقیت و داشتن تعداد زیاد بیماران ، این هزینه ها در مدت نه چندان زیادی جبران شده و به سود دهی می رسد. بنابراین پرونده پزشکی بیماران در سراسر نقاط دنیا با داشتن یک گوشی هوشمند و به زبان انگلیسی قابل بررسی است. 8 فروشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برتر در منطقه 6 تهران بر اساس نظرات کاربران بهترینو به ترتیب عبارتند از شرکت ارکان تجهیز اکسین، تجهیزات دندانپزشکی صمیمی، مهام طب، تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی تهران دنت، دندان پلاس، موژان طب، بهین درمان طب و مرکز تخصصی سمعک محیاتوان. از مزایای این روش ارتودنسی میتوان به معلوم نبودن ارتودنسی بر روی دندان ها، متناسب با سایز فک و دندان هر فرد ساخته می شود، به سادگی می توان در زمان غذا خوردن و مسواک زدن آن را در آورد و نسبت به روش های دیگر احتمال آسیب رسانی به لثه و دندان را ندارد.

ارتودنسی متحرک بیشتر در شرایطی که دندان ها با مشکلات جزیی روبرو باشند، استفاده می شود و به راحتی می توان آن را در زمان غذا خوردن و مسواک زدن در آورد. می توان گفت ارتودنسی دندان به روش نامرئی نسبت به سایر روش ها پر هزینه تر می باشد. از جمله تخصصی های دندانپزشکی می توان به پاتولوژیست دهان و دندان، اندودنتیست، ترمیمی و زیبایی، تشخیص بیماری دهان و دندان، پریودنتیست، جراحی فک و دهان و صورت، پروتزهای دندانی، دندانپزشکی اطفال، ارتودنسی، رادیولوژی فک و صورت اشاره کرد. و در آخر هم میشه به جراحی دهان، فک و صورت اشاره کرد که از گرایشهای مهم این رشتهست. تاجرنیا با اشاره به مقوله پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان گفت: در بحث پیشگیری از این بیماری ها، یک مسواک، یک خمیر دندان و یک نخ دندان نیاز است. و در نهایت میتوانند بیماریهای دهان و دندان را تشخیص داده و در حد یک دندانپزشک عمومی نسبت به درمان آنها اقدام کنند.

به این ترتیب قشر آسیبپذیر باید از حمایت دولت برخوردار باشند.همچنین یکی از کارهایی که دولت باید انجام دهد، این است که باید شرایطی را در همه درمانگاهها ایجاد کنند تا خدمات بیشتر و بهتری در حوزه دندانپزشکی به مردم ارائه شود. بازار کار رشته دندانپزشکی هم مانند تمامی رشتههای تحصیلی دیگر، به سیاستهای دولت و قوانین وزارت بهداشت بستگی دارد. شغل هایی مانند متخصص پروتز، ارتودنسی، دندانپزشک، جراح فک و صورت از پردرآمد ترین شغل ها دراین حرفه در دنیا به حساب می آیند. به دلیل بازارکار خوب دندانپزشکی در بسیاری از کشورهای دنیا ، دندانپزشکان درآمد های خوبی نیز دارند. در همه جای دنیا صنعت پزشکی از پردرآمدترین حرفه ها به حساب می آید و برای آن حتما بازارکار وجود دارد. دستگاه اندازهگیری فشار خون نیز یک کالا پزشکی مهم برای خانه است. تب سنج برای اندازهگیری دقیق دمای کلی بدن استفاده میشود و میتواند در تشخیص تب کمک کند. در برخی مواردی که به داروها epinephrine اضافه می شود مشکلات قلبی و فشار خون دیده میشود. در واقع اکثر خدمات درمانی و یا زیبایی دندانپزشکی طی یک جلسه یا دو جلسه انجام میشود؛ در چنین مواردی کل هزینه دندانپزشکی به صورت یکجا و در زمان شروع درمان پرداخت میشود.

The Secret پزشک زنان

همچنین مواردی نظیر مواد ضدعفونی و دستگاههای استریل کننده، لوازم و مواد پیشگیری یا کنترل بارداری و مسکنها نیز در این حوزه قرار میگیرند. معمولا برای بی حس کردن دندان های فک بالا، آمپول بی حسی در لثه مجاور همان دندان و یا به اصطلاح در پای همان دندان تزریق می شود، ولی اگر قرار باشد دندانپزشک روی دندان های آسیای فک پایین شما کار کند، ناحیه درون لپ شما را بی حس خواهد کرد. اگر دندان پوسیده شده باشد احتمال عفونت لثه و آسیب به دندان های دیگر بالا است. خب اینجاها جا برای کار و درامد بالا بیشتره. در پزشکی مخصوصا دوره عمومی درس خوندن دوره دانشجویی و تسلط کافی به مباحث کتاب ها در کنار کار بالینی مهم تر از دندانپزشکی است. وی همچنین درباره «پویش سلامت دهان و دندان» از ۱۷ تا ۱۹ در سطح کشور توسط معاونتهای بهداشت دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار می شود، گفت: وزارت بهداشت رویکرد جدیدی را در مورد بهداشت دهان و دندان در پیش گرفته بطوری که در هفته آینده دو روز را برای اجرای پویش دهان و دندان در نظر گرفته است. به گزارش صراط به نقل از ایلنا، علی تاجرنیا رئیس جامعه دندانپزشکی ایران در گفتگو با ایلنا دربارۀ رویکرد حمایتی دندانپزشکان از مردم در شرایط اقتصادی جامعه که پیش از این اعلام شده بود، گفت: در امر سلامت دهان دو بحث جدی وجود دارد؛ یکی بهداشت و پیشگیری است که باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان و لثه میشود و دیگری درمان است.

اخبار دندان پزشکی

اگر تغییر رنگ و متمایل شدن لثه به رنگ سفید را مشاهده کردید و این تغییرات بیشتر از ۲ روز طول کشید باید هرچه زودتر به متخصص بیماری های دهان مراجعه کنید. در ادامه، برخی از مهمترین مزایا و معایب دندانپزشکی را با شما به اشتراک میگذاریم. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی می باشید که از مشکلات دندانی رنج می برید و تنها راه درمان مشکل شما استفاده از ارتودنسی می باشد و تمایلی به استفاده از ارتودنسی فلزی ندارید بهترین گزینه استفاده از ارتودنسی نامرئی می باشد. در ارتودنسی دندانها میشود از سه روش ثابت، متحرک و نامرئی استفاده کرد، در ادامه به مزایا و معایب انواع ارتودنسی و هزینه آنها خواهیم پرداخت. به این نکته توجه داشته باشید که در این حالت هزینه پروتز به روز و بر اساس تورم محاسبه میشود. از آنجا که چشمپزشکان بر روی چشم جراحی هم انجام میدهند این تخصص تخصصی جراحی و طبی است. دانشگاه طبی و شفاخانهٔ چراغ در دو بخش فعالیت دارد. اما جذابترین قسمت این درس بخش عملیه که اون مطالبی که دانشجو سر کلاس فقط به صورت تئوری یاد گرفته با کارهای عملی ترکیب میشه. اگر در این رشته به روز نباشد فقط می تواند کار عملی انجام دهد و اطلاعات کافی از بیماری های مختلف را نمی تواند به دست بیاورد کسایی که در رشته دندانپزشکی تحصیل میکنند باید دست های توانمند و مهارت بالا داشته باشند تا بتوانند کارهای ظرفیت دندانپزشکی را انجام دهند.

یکی از مهمترین ناهنجاریهای دندانی مشکل در قرارگیری درست فک بالا و پایین میباشد که موجب میشود فرد با مشکل جویدن و سایش دندانها مواجه شود و یا بر اثر کج و کوله و روی هم قرار گرفتن دندانها مانع از تمیز شدن آن ها میشود و همین مشکل یک مشکل بزرگتر مثل پوسیدگی و عفونت دندانها را به وجود خواهد آورد. قبل از لمینت کردن دندان یک لایه نازک از روی دندانها را تراش میدهند؛ سپس یک لایه نازک از مواد لمینت را بر روی دندانها قرار میدهند. در هفته های اولیه بعد از قرار دادن سیم و براکت ها ممکن است فرد احساس درد داشته باشد که بعد از گذشتن چند روز درد و ناراحتی از بین میرود. برای محاسبه هزینه ارتودنسی دندان در روشهای مختلف نیاز است به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنید تا دندانهای شما را با توجه به شدت مشکل و درمان های پیش از ارتودنسی بررسی کند. علاوه بر این ، فروشگاه هایی که تجهیزات پزشکی با مارک های مختلف را خریداری و می فروشند ، با تحقیق در مورد مشخصات مارک های مختلف به شما امکان می دهند خرید خوبی انجام دهید. خوردن نوشابهها علاوه بر پوسیدگی زا بودن ساینده هم هستند. به این صورت که تعداد دفعات دریافت مواد قندی بسیار مهمتر از حجم دریافت است و خوردن میانوعدههای سبک و صنعتی زمینهٔ پوسیدگی را بیشتر فراهم میکند.

فروشگاه تجهیزات دندان پزشکی

برای انتخاب کشور و دانشگاه مد نظر برای تحصیل در رشته دندانپزشکی، باید به نکاتی مانند مخارج سالانه زندگی، اجاره مسکن، هزینه تحصیل، مدت زمان تحصیل، شرایط دریافت ویزا، مدارک و آزمون مورد نیاز را در نظر گرفت. عموما ورود به دانشگاه های خصوصی برای متقاضیان ، بدون شرکت در آزمون ورودی میسر و در دسترس بوده ، اما در این میان برخی افراد سودجو با وعده ها و ارائه مدارک جعلی ، به خانواده های داوطلبین ، مدعی اخذ پذیرش بدون آزمون در رشته دندانپزشکی ، در دانشگاه های دولتی ترکیه هستند که این عمل مصداق عینی خرید صندلی می باشد و در آینده ای نه چندان دور منجر به اخراج فرد خاطی از دانشگاه می شود و هم چنین ممنوع التحصیل بودن فرد خاطی در تمامی دانشگاه های کشور ترکیه . که البته این گلایهها رو خیلی شنیدیم و همه میدونیم که روندی که کشورمون برای آموزش نسل بعدیش در پیش گرفته، که این نسل قراره چند سال دیگه تأثیرگذار باشن در بقای مملکت، غلطه؛ نه کاملاً ولی قسمت اعظمش. بنابرین اگه میخوای بری دندان باید جوری دروس تئوری و مخصوصا مهم تر از اون عملی ها رو کار کنی و یاد بگیری که دندانپزشک ماهری از آب در بیای چون مثلا تا ۱۰ سال دیگه اگه فقط مدرک دندانپزشکی گرفته باشی اما مهارت و سرعت عمل کافی نداشته باشی از رقبای دندانپزشکت عقب میمونی چون فضا رقابتی تر شده اون موقع دندانپزشک بیشتر شده و معروف شدن و اگه وارد باشی برات مشتری جذب میشه نه صرفا مدرک دکتری دندانپزشکی داشته باشی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azhdar azhdari

لپ تاپ hp zbook

لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، یکی از لپ تاپ های پر قدرت موجود در بازار های داخلی ایران به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. شرکت اچ پی این دستگاه را با کانفیگ های متنوعی روانه بازار کرده است.

استفاده از پردازنده های فوق العاده قوی همراه با گرافیک مجزای Quadro و Radeon Pro به این دستگاه اجازه داده تا برای انجام پردازش های گرافیکی سنگین هم مورد استفاده قرار گیرد. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین کاربرد های این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • طراحی گرافیک
  • برنامه نویسی
  • اجرای نرم افزار های مهندسی
  • اجرای بازی های مختلف
  • ترید
  • انجام فعالیت های دانشجویی و روزمره

پس اگر شما هم به دنبال یک دستگاه پر قدرت و با کیفیت هستید، خرید لپ تاپ HP ZBook 15 G5 می تواند نتایج مطلوبی را برایتان به همراه داشته باشد. 

طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5

بیایید تا کارمان را با بررسی طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 شروع کنیم. بر خلاف سایر دستگاه های تولید شده توسط شرکت اچ پی، این لپ تاپ دارای ظاهر خیلی جذابی نمی باشد.

شرکت اچ پی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هم یک طراحی ارزان را مورد استفاده قرار دهد و هم این کالا را جذاب نماید. اما متاسفانه تلاش های این شرکت بی نتیجه بوده و از نظر طراحی ظاهری، این دستگاه حرف های زیادی برای گفتن ندارد.

 

اگر از انتخاب رنگ نامناسب و طراحی نسبتا ضعیف گذر کنیم، بدنه این کالا و سنسور های قرار گرفته روی آن حرف های زیادی برای گفتن دارند. لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5  از یک سنسور اثر انگشت برای افزایش امنیت اطلاعات استفاده کرده است.

قرار گرفتن اسپیکر در قسمت بالایی کیبورد به این دستگاه اجازه داده تا کیفیت پخش صدای مطلوبی به کاربر بدهد. وزن این دستگاه حدودا برابر با 5 پوند می باشد. در مقایسه با سایر دستگاه های مخصوص پردازش سنگین تولید شده توسط شرکت اچ پی، لپ تاپ HP ZBook 15 G5 ابعاد بزرگ و مناسبی دارد.

 

لپ تاپ hp zbook

کیبورد و تاچ پد این دستگاه

یکی از مهم ترین نقاط قوت لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 به کیبوردش اشاره دارد. استفاده از یک کیبورد جذاب، راحت و با کیفیت باعث شده تا کاربران احساس خوبی نسبت به این دستگاه داشته باشند.کیفیت متریال به کار رفته در طراحی این کیبورد قدرت عملکردی آن را چند برابر کرده است.

گفته می شود که دکمه های این کیبورد قدرت تحمل کردن میلیون ها کلیک را در خود جای داده اند. زمانی که شما انگشت های خود را روی این کیبورد قرار دهید، متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. فاصله بین دکمه ها به درستی تنظیم شده و با استفاده از آن شما می توانید نسبت به تایپ سریع هم اقدام نمایید.

 

خیلی از لپ تاپ های موجود در بازار، محدوده Keypad را در خود جای نداده اند! خوشبختانه این مسئله برای لپ تاپ HP ZBook 15 G5 صادق نیست. این دستگاه کیبورد کامل داشته و می تواند برای انجام فعالیت های حسابداری هم مورد استفاده قرار گیرد.

بک لایت به کار رفته در پشت صحنه این کیبورد از نوع سفید بوده و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به روشن کردن لامپ، در شب نسبت به تایپ اقدام نمایید.

کیبورد فوق العاده لپ تاپ HP ZBook 15 G5 یک عدد Pointing Stick را نیز در خود جای داده است. با استفاده از این ابزار، شما خیلی سریع تر می توانید نسبت به انتقال Pointer در محیط سیستم عامل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که کیبورد به کار رفته در طراحی این دستگاه برای فشرده شدن به 70 گرم وزن نیاز دارند. این عدد کمی از میانگین 60 گرمی بالا تر است.

 

نمایشگر لپ تاپ HP ZBook 15 G5

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با یک صفحه نمایش فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که شرکت اچ پی صفحه نمایش های متنوعی را برای طراحی این دستگاه مورد استفاده قرار داده است. همه مدل های این دستگاه، صفحه نمایش 15.6 اینچی دارند. تفاوت آنها میان نوع پردازش رنگ، تکنولوژی ایجاد تصویر و رزولوشن است.

البته که یک سری ویژگی های مشترک هم میان نمایشگر های به کار رفته در ساخت  لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5  مشاهده می شود. مثلا همه آنها از یک لایه محافظتی استفاده کرده و با تکنولوژی Anti-Glare روانه بازار می شوند.

شما می توانید این دستگاه را همراه با دو صفحه نمایش اصلی یعنی مدل های 1080 و 4K تهیه کنید. مسلما خرید لپ تاپ هایی که کیفیت 4K دارند، قیمت روز لپ تاپ مهندسی اچ پی را افزایش می دهد. جدا از این مسئله، استفاده از تکنولوژی IPS در ساخت نمایشگر های این لپ تاپ باعث شده تا کیفیت رنگ های نمایش داده شده بالا رود.

این دستگاه صفحه نمایش تاچ نیز در بازار دارد که از قلم نیز پشتیبانی می کند. 

 

نرم افزار

دیگر مسئله ای که برای خرید لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 شما باید به آن توجه داشته باشید، نرم افزار است. استفاده از سخت افزار مناسب به این دستگاه اجازه داده تا اکثر نرم افزار های به روز دنیای مهندسی را اجرا کند. لازم به ذکر است که کاربران برای اجرای بازی های به روز هم مشکلی نخواهند داشت.

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با سیستم عامل ویندوز در اختیار شما قرار می گیرد. البته که هیچ محدودیتی برای تعویض سیستم عامل این دستگاه وجود ندارد. شما می توانید نسبت به نصب ویندوز های 7، 10، 11 و توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس روی این دستگاه اقدام نمایید.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5

همانطور که گفتیم، لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با کانفیگ های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر کدام از این کانفیگ ها، یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین پردازنده های به کار رفته در این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • Intel Core i5-8300H
  • Intel Core i5-8400H
  • Intel Core i7-8750H
  • Intel Xeon E-2176M
  • Intel Core i7-8850H
  • Intel Xeon E-2186M

استفاده از تکنولوژی VPro، به این دستگاه اجازه داده تا برای مجازی سازی هم مورد استفاده قرار گیرد. جدا از این مسئله، میزان رم اولیه به کار رفته در ساخت این دستگاه برابر با 16 گیگابایت است. البته، شما می توانید مدل های 32 گیگابایتی را نیز تهیه کنید.

پردازنده این لپ تاپ فوق العاده به آن اجازه داده است تا حداکثر از 64 گیگابایت رم استفاده کند. خیلی از افراد مشخصات سخت افزاری این دستگاه را با مشخصات hp zbook 15 g4 مقایسه می کنند. مسلما دستگاه های G4، نسل قبلی این لپ تاپ به حساب آمده و قدرتشان به اندازه این محصول نیست.

 

پورت ها

استفاده از پورت های متنوع به لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 اجازه داده تا خیلی راحت تر با لوازم جانبی مختلف ارتباط برقرار کند. به صورت کلی، این دستگاه 4 عدد پورت یو اس بی 3 را در خود جای داده است.

استفاده از تکنولوژی یو اس بی 3 در طراحی و ساخت این دستگاه باعث شده تا سرعت انتقال اطلاعات میان هارد های مجزا و هارد داخلی دستگاه چند برابر شود.جدا از این مسئله، یکی از این پورت ها همیشه روشن بوده و شما می توانید آن را برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی مورد استفاده قرار دهید.

 

در قسمت سمت چپ لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، شما می توانید پورت های اینترنت، یو اس بی 3 در حال شارژ، یو اس بی 3 عادی و قفل امنیتی را مشاهده نمایید.

 

سمت راست لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5، حاوی یک پورت HDMI 2، تاندربولت 3، ورودی میکروفون و هدفون، پاور و دو عدد یو اس بی 3 است. جالب است بدانید که در برخی از مدل های این دستگاه دو درگاه Type-C را برای شارژ کردن مورد استفاده قرار داده اند.

 

در قسمت پشتی این لپ تاپ با کیفیت، هیچ پورتی قرار نگرفته است. شرکت اچ پی این دستگاه را به گونه ای طراحی کرده تا از قسمت پشتی فقط باد فن خارج شود.

 

باتری لپ تاپ اچ پی زدبوک G5 15

باتری، یکی از فاکتور های پر اهمیتی به حساب می آید که روند خرید لپ تاپ را تحت تاثیر خود قرار می دهد. شما باید به دنبال لپ تاپ هایی باشید که باتری پر قدرتی را نیز در خود جای داده اند.. شرکت اچ پی یک باتری فوق العاده قوی را برای طراحی این محصول به کار گرفته است.

همچون لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G6، باتری این دستگاه از نوع داخلی بوده و کاربران به راحتی نمی توانند نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. باتری 4 سلولی پلیمری زد بوک 15 G5،به این دستگاه اجازه داده تا برای چندین ساعت متوالی روشن بماند.

 

باتری به کار رفته در این دستگاه 90 Whr ظرفیت دارد. شما می توانید بین 4 تا 7 ساعت این دستگاه را برای فعالیت های ساده مورد استفاده قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azhdar azhdari

قیمت تلویزیون

تلویزیون

دنیای امروز دنیای تصاویر و رنگ‌هاست و تلویزیون به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم صوتی و تصویری، نقشی کلیدی در سرگرمی و اطلاع‌رسانی ایفا می‌کند. انتخاب یک تلویزیون مناسب با توجه به تنوع برندها، مدل‌ها و امکانات مختلف، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این دستگاه پرفروش در مدل‌های بسیار مختلفی تولید شده تا هر کسی متناسب با بودجه و نیازی که دارد، امکان خرید داشته باشد. قیمت تلویزیون به واسطه حضور گسترده برندهای ایرانی در بازار، همواره در سطحی رقابتی قرار دارد و تولیدکنندگان داخلی با خدمات پس از فروش قوی، در غیاب برندهای خارجی موفق به جلب رضایت عمده کاربران شده‌اند. امروزه، تلویزیون led به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این لوازم خانگی در بازار داخلی و حتی خارجی شناخته می‌شود.

سایز صفحه نمایش؛ فاکتور مهم در خرید تلویزیون

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید تلویزیون باید در نظر گرفت، فضایی است که قصد استفاده از تلویزیون را در آن دارید. با توجه به مدل دستگاه و همچنین برند تولیدکننده، این محصول در مدل‌های بسیار مختلف نظیر تلویزیون 32، تلویزیون 39، تلویزیون 40، تلویزیون ۴۳ اینچ، تلویزیون 49، تلویزیون ۵۰ اینچ، تلویزیون ۵۵ اینچ، تلویزیون ۶۵ اینچ، تلویزیون 75، تلویزیون 80 اینچ و ... ساخته می‌شود و طبیعتا هرچقدر اندازه صفحه بزرگتر شود، ابعاد کلی دستگاه نیز بیشتر خواهد شد؛ این یعنی باید به تناسب میان اندازه تلویزیون و اتاق، توجهی ویژه داشت.

به صورت کلی، سایزهای 32 تا 40 اینچ برای اتاق های کوچک و متوسط، سایزهای 40 تا 55 برای اتاق‌های متوسط و بزرگ و سایزهای 55 تا 80 اینچ برای اتاق‌های بزرگ مناسب هستند. توجه داشته باشید که هیچ استاندارد معینی برای انتخاب اندازه تلویزیون وجود ندارد و همه‌چیز به دکوارسیون داخلی و تناسبی که میان اجزای آن باید وجود داشته باشد، بستگی دارد. علاوه بر این، اگر تلویزیون ال ای دی را روی دیوار نصب کنید، اندازه آن کوچکتر به نظر خواهد رسید. اینکه تلویزیون هوشمند داشته باشید یا نه هم تفاوتی در رعایت این تناسب ایجاد نخواهد کرد.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ

 

تلویزیون الجی ۶۵

 

قیمت تلویزیون ال جی 55

 

ویژگی‌های مهمی که بهتر است در خرید تلویزیون به آن‌ها دقت کنید:

اندازه: انتخاب اندازه مناسب تلویزیون با توجه به فضای منزل شما
رزولوشن: انتخاب رزولوشن مناسب برای وضوح تصویر
نوع پنل: انتخاب پنل LED، LCD، OLED یا QLED
قابلیت‌های هوشمند: انتخاب تلویزیون با امکانات هوشمند مانند اتصال به اینترنت و دسترسی به برنامه‌های آنلاین

برندهای معتبر تلویزیون

خوشبختانه، شرکت‌های زیادی در بازار ایران فعال هستند و کاربران می‌توانند محصولات آن‌ها را با قیمت‌های مناسب تهیه کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای این حضور گسترده، رقابتی شدن قیمت تلوزیون است و تمام شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات بهتر، جایگاه بهتری میان مصرف‌کنندگان داشته باشند. اگر قصد تهیه تلویزیون ال سی دی یا تلویزیون ال ای دی را دارید، در پایین به چند مورد از بهترین‌ها اشاره خواهیم کرد.

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ با ابتکارات فناورانه متنوع، کیفیت تصویر برتر و امکانات هوشمند منحصر به فرد، به عنوان یکی از پیشتازان در صنعت تلویزیون شناخته می‌شوند. این تلویزیون‌ها از تکنولوژی‌های نظیر QLED و Neo QLED استفاده می‌کنند و با طراحی شیک و امکانات پیشرفته، تجربه تماشایی بی‌نظیری را ارائه می‌دهند.

تلویزیون ال جی 

تلویزیون‌های ال‌جی با تمرکز بر کیفیت تصویر و تجربه کاربری در صنعت تلویزیون به عنوان یکی از برترین برندها شناخته می‌شود. تلویزیون LG با بهره‌گیری از فناوری‌های مانند OLED و NanoCell، تلویزیون‌های ال‌جی تصاویری با کیفیت بی‌نظیر، رنگهای زنده و تنوع بالای دینامیک را به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این، این تلویزیون‌ها از سیستم عامل WebOS بهره می‌برند که امکانات هوشمندی از جمله دسترسی به برنامه‌های محبوب استریمینگ، کنترل صوتی و همچنین اتصال به دستگاه‌های هوشمند را فراهم می‌کند. طراحی زیبا و باریک این تلویزیون‌ها نیز به ارتقاء زیبایی و استحکام تجربه تماشای کاربران کمک می‌کند.

تلویزیون سونی

تلویزیون‌ سونی به عنوان نمادی از کیفیت و نوآوری در صنعت تلویزیون شناخته می‌شوند. تلویزیون Sony با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند OLED، LED و 4K HDR، تصاویری با کیفیت بی‌نظیر و رنگهای زنده و واقعی ارائه می‌دهند. همچنین، سونی با استفاده از سیستم عامل اندروید تی‌وی بر روی برخی از مدل‌های خود، امکانات هوشمندی چون دسترسی به برنامه‌های محبوب استریمینگ، کنترل صوتی و اتصال به دستگاه‌های هوشمند را فراهم می‌کند. طراحی زیبا، اندازه‌های نازک و قابلیت‌های صوتی پیشرفته، تجربه تماشایی را به یک سطح بالاتر از ارتقاء و سرگرم‌کننده می‌کنند. با این همه ویژگی‌های منحصر به فرد، تلویزیون‌های سونی انتخابی ایده‌آل برای کسانی هستند که به دنبال تجربه تماشای بی‌نظیر و کیفیت بی‌همتا هستند.

تلویزیون سام الکترونیک

با فاصله‌ای کوتاه از خروج سامسونگ از ایران، سام الکترونیک با پشتیبانی سام سرویس، کار خود را در بازار داخلی آغاز کرد تا با مونتاژ و تولید محصولات ایرانی، کاربران همچنان امکان استفاده از تلویزیون های باکیفیت را داشته باشند. این برند ایرانی که بیشتر با نام «تلویزیون سام» در بازار شناخته می‌شود، سبد متنوعی از محصولات را ارائه می‌کند که در آن می‌توان تلویزیون هوشمند، ال ای دی و انواع محصولات با سایزهای استاندارد را پیدا کرد. سام سرویس همچنین 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

تلویزیون جی پلاس

جی پلاس هم از شرکت‌هایی بود که همراه با سام الکترونیک و در غیاب ال جی، وارد بازار لوازم خانگی شد. جی پلاس فعالیت خود را در ابتدا با تولید انواع مانیتور و تلویزیون آغاز کرد و رفته‌رفته، به تولید لوازم خانگی نیز روی آورد. تلویزیون جی پلاس با گارانتی 24 ماهه گلدیران به فروش می‌رسند و در آن‌ها از جدیدترین فناوری‌ها در تولید استفاده می‌شود.

تلویزیون ایکس ویژن

خوشبختانه، تنوع برندهای ایرانی که توانایی تولید محصولات درخور را داشته باشند، کم نیست؛ ایکس ویژن مثال بسیار خوبی در این زمینه است و طی چند سال اخیر موفق شده تا جای پای خود را در بازار حسابی محکم کند. تلویزیون ایکس ویژن با گارانتی مادیران به فروش می‌رسند و خوشبختانه، از کیفیت ساخت بسیار بالایی هم برخوردار هستند. قیمت تلویزیون ایرانی ایکس ویژن در مقایسه با محصولات دیگر بازار، بسیار رقابتی است و همین مسئله، محصولات آن را به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل می‌کند.

تلویزیون اسنوا

در میان شرکت‌های ایرانی، اسنوا را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین‌ها و البته بهترین‌ها دانست. اسنوا همواره با تولید محصولات باکیفیت شناخته می‌شود و تلویزیون های آن هم از این قاعده مستثنی نیستند. مدیران این شرکت همواره در تلاش هستند تا محصولات خود را با قیمت‌های رقابتی به بازار عرضه کنند. به علاوه، خریداران هم از 24 ماه گارانتی انتخاب سرویس حامی برخودار خواهند شد.

تلویزیون تی سی ال

از میان برندهای خارجی، تلویزیون TCL که این روزها با گارانتی مادیران به فروش می‌رسند، از بهترین‌های بازار به حساب می‌آیند و می‌توانند خریداران را راضی نگه دارند. فارغ از اینکه سراغ تلویزیون هوشمند TCL بروید یا مدل‌های ساده را تهیه کنید، تصویری با کیفیت و وضوح بالا در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

تلویزیون فیلیپس

اگر مشکلی با بالاتر بودن قیمت تلویزیون نداشته و می‌خواهید محصولی با کیفیت عالی را تهیه کنید، شکوفا الکتریک سرویس با تلویزیون فیلیپس و گارانتی 18 ماهه در خدمت شما خواهد بود. اکثر تلویزیون های جدید فیلیپس که در بازار به فروش می‌رسند، از نوع هوشمند با وضوح تصویر 4K هستند و می‌توانند تجربه‌ای عالی از تماشای تصاویر مختلف را برای شما رقم بزنند.

تلویزیون دوو

این روزها دوو هم در کنار دیگر برندهای خارجی، حضوری گسترده در بازار داخلی داشته و محصولات آن طرفداران زیادی میان کاربران دارند. ال ای دی و انواع محصولاتی که این شرکت به فروش می‌رساند، همگی گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس را دارند تا کاربران از بابت خدمات پس از فروش، اطمینان کامل داشته باشند.

قیمت تلویزیون

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند قیمت تلویزیون را دستخوش تغییر کند، نوسانات نرخ ارز است. در کنار محصولات برندهای خارجی که به صورت مستقیم از خارج از کشور وارد می‌شوند، سازندگان ایرانی همانند بسیاری از تولیدکننده‌های دیگر جهان، برخی از قطعات اصلی مانند پنل صفحه نمایش را نیز از خارج از کشور وارد می‌کنند. خوشبختانه، قیمت محصولاتی که در داخل مونتاژ یا تولید می‌شوند، به‌مراتب کمتر از محصولاتی است که به صورت 100 درصدی وارد می‌شوند و این مسئله، باعث ایجاد اختلاف میان قیمت تلویزیون در محصولات داخلی و خارجی نیز خواهد شد.

در این میان، قیمت تلویزیون هوشمند در مقایسه با محصولات ساده‌تری که در بازار عرضه می‌شود، به واسطه وجود امکانات اضافی در کنار قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلف مانند سیستم عامل اندروید، مناسب‌تر است. اگر سراغ تلویزیون 120 هرتز بروید هم باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. تلویزیون curved یا منحنی هم به خاطر پیچیدگی در فرآیند تولید، معمولا قیمت بالاتری خواهد داشت.

خرید تلویزیون

هنگام خرید تلوزیون باید تمام نیازهای خود را در نظر بگیرید تا بهترین تجربه برای شما رقم بخورد. یکی از این موارد، هوشمند بودن یا نبودن دستگاه مورد نظر است. فارغ از برندی که انتخاب می‌کنید، تلوزیون هوشمند معمولا به سیستم عامل اندروید مجهز شده و روی آن می‌توان امکانات جانبی فراوانی از جمله امکان وای فای و اتصال بی‌سیم گوشی را پیدا کرد.

اگر قصد خرید تلویزیون ارزان را دارید، می‌توانید سراغ برندهای ایرانی بروید. قیمت ال سی دی و ال ای دی های ایرانی به خاطر تولید بخش‌های اصلی در داخل کشور، معمولا مقرون‌به‌صرفه‌تر است. پیشنهاد ما این است که برای خرید تلویزیون حتماً به اصالت و گارانتی کالا توجه کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azhdar azhdari

سم زدایی بدن با دستگاه

سم زدایی یونی از طریق پا چیست؟

دستگاه سم زدایی پا یونی یک دستگاه انرژی درمانی مدرن است که سیستم انرژی طبیعی بدن را متعادل می کند. با وارد کردن سطح بالایی از یون های منفی به آب داخل لگن ، پا ، با استفاده از اصول رفلکسولوژی و علم یونیزاسیون و اسمز ، یک محیط سلولی مثبت ایجاد می کند و فرآیندهای سم زدایی طبیعی بدن را قادر می سازد تا در اوج عمل کنند. سم زدایی پا یونی ایمن ترین ، مدرن ترین و موثرترین روش درمانی طبیعی امروزه در بازار است!

سم زدایی بدن با دستگاه

علائم یا شرایطی که در اثر سم زدایی پا بهبود می یابد:

  •  
  • درد مفاصل ، آرتروز
  • خستگی مزمن
  • مغز مه آلود ، تمرکز ضعیف
  • بی خوابی
  • گردش ضعیف
  • سمیت فلزات سنگین
  • آلرژی
  • اگزما ، پسوریازیس
  • انگل ها
  • کاندیدا
  • چاقی
  • عدم تعادل هورمونی
  • میل جنسی پایین
  • سیستم ایمنی ضعیف
  • اسیدوز سلولی( (Ph بسیار زیاد است

 

چرا سم زدایی مهم است؟

 

بدن انسان دارای توانایی منحصر به فردی برای ترمیم خود است. در صورت عملکرد صحیح ، می تواند ویروس ها و باکتری های مهاجم را از بین ببرد ، سلول های سرطانی را از بین ببرد و تقریباً از همه بیماری ها جلوگیری کند.

مشکلی که امروزه با آن روبرو هستیم این است که افراد بیشتری از طیف وسیعی از بیماری ها رنج می برند. جامعه مدرن امروزی چیزی را ایجاد کرده است که بسیاری از پزشکان از آن به عنوان اپیدمی یاد می کنند. ما چیزی را ایجاد کرده ایم که اکنون آن را بیماری محیطی می نامیم.

بیماری های محیطی با تلاش پزشکان غربی برای درمان این علامت تداوم می یابد و نه علت اصلی. پزشکان و پزشکان مراقبت های بهداشتی طبیعی ، متخصص در پزشکی یکپارچه ، نیاز به سم زدایی را تشخیص می دهند.

اگرچه بدن انسان برای مقابله با مقدار زیادی سموم طراحی شده است ، اما محیط مدرن ما به حدی آلوده است که اکثر مردم برای بازیابی و حفظ سلامت مطلوب به کمک نیاز دارند. اینجاست که پیشنهاد میکنیم از سم زدایی پا با استفاده از دستگاه استفاده کنید.

 

این که آیا از سلامت خوبی برخوردار هستید و فقط می خواهید احساس فوق العاده ای داشته باشید یا در حال حاضر از مشکلات مزمن یا بیماری تشخیص داده نشده رنج می برید ، جلسات منظم سم زدایی پا می تواند سلامت شما را بهبود بخشد.

 

دستگاه سم زدایی یونی چگونه کار می کند؟

 

سم زدایی یونی بر اساس اصول الکتروشیمی عمل می کند. علم مدرن هنوز در حال یادگیری نحوه عملکرد بدن انسان در سطح سلولی است ، اما مشخص است که سلولها واکنش نشان می دهند ، انرژی تولید می کنند و عملکرد می کنند ، همه در سطح الکتروشیمیایی.

دستگاه سم زدایی، یون های مثبت و منفی را در آب نمک داخل لگن تولید می کند.

برای چندین دهه دانشمندان مزایای مثبت افزایش میزان یون های منفی در محیط موجودات زنده را مورد مطالعه قرار داده اند. مطالعات نشان داده است که افزایش یون های منفی باعث رشد قوی تر در گیاهان می شود ، علائم منفی را در انسان کاهش می دهد و به طور کلی باعث افزایش رفاه در افراد می شود.

 

محیط مدرن سمی ما عموماً فاقد یونهای منفی مفید است (یون یک ذره باردار است که در هنگام بدست آوردن یا از دست دادن یک الکترون، الکترون ایجاد می شود). آلودگی شیمیایی و همچنین آلودگی EMF (فرکانس الکترومغناطیسی) انرژی مثبت محیط زیست ما را از بین برده است. این امر به عدم تعادل بدن ما کمک می کند. ما می توانیم تعادل را با افزایش میزان یون های منفی در محیط خود بازگردانیم.

 

آیا موارد زیر را می دانستید؟

  •  طی 50 سال گذشته ، بیش از 70 هزار ماده شیمیایی به محیط وارد شده است؟
  •  فقط 3 درصد مواد شیمیایی آزاد شده مورد مطالعه قرار گرفته است؟
  •  اکنون همه افراد روی کره زمین با مواد شیمیایی آلوده شده اند؟
  •  طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، حداقل 80 درصد از همه سرطان ها به دلیل سموم محیطی و مواد شیمیایی در بدن ما است؟
  •  در طول عمر خود ، هر فرد حداقل 2 کیلو و 300 گرم مواد سمی را بلعیده یا جذب می کند!
  •  چگونه می توانیم بفهمیم همه این مواد شیمیایی در بدن ما چه به تنهایی و چه به طور خاص در ارتباط با یکدیگر انجام می دهند؟

 

چه از محیط ، غذایی که می خوریم ، هوایی که تنفس می کنیم یا آبی که می نوشیم ، روزانه در معرض بسیاری از سموم مختلف قرار می گیریم. ما می توانیم میزان تماس خود را کاهش دهیم ، اما نمی توانیم سموم را به طور کامل از بدن مان متوقف کنیم زیرا تعداد زیادی از آنها سیاره ما را آلوده می کنند.

 

تقریباً همه روشهای درمانی جایگزین از پروتکل های سم زدایی به صورت آزاد استفاده می کنند. هزاران سال است که سم زدایی بدن شیوه ای آشنا برای همه سنت های درمانی قدیمی از جمله آیورودا ، چینی و بومیان آمریکا بوده است.

در انسان ، اندام هایی مانند کلیه و روده بزرگ، مواد زائد و سموم را از بین می برند و محیط داخلی را در ایده آل ترین حالت حفظ می کنند. با این حال ، محدودیت هایی وجود دارد: اگر ما بیش از حد غذاهای سمی تولید کنیم یا از مواد مورد نیاز برای پاکسازی سموم به اندازه کافی استفاده نکنیم ، محیط داخلی ما خارج از کنترل بدن تغییر می کند.

از شرایط مطلوب که سلولهای ما می توانند در آن زندگی کنند خارج می شود و سلولها بیمار می شوند و می میرند.

بسیاری از بیماریها تلاش بدن برای پاکسازی محیط داخلی است. بدن انواع مختلفی از مایعات را ترشح و نگهداری می کند. مهمترین آن خون است که دارای pH pH 7.4 – کمی قلیایی است. این قلیائیت باید تقریبا ثابت نگه داشته شود ، حتی تغییرات جزئی نیز خطرناک هستند.

با خون بیش از حد اسیدی ، قلب آرام می شود و ضربان متوقف می شود. با خون قلیایی بیش از حد ، منقبض می شود و ضربان آن متوقف می شود.

 

در محیط سمی امروزی ، ضایعات اسیدهای بافتی ، بقایای شیمیایی و فلزات سنگین سریعتر از همیشه در بدن تجمع می یابد و منجر به بروز بیشتر حساسیت ها و طیف وسیعی از بیماری های روحی و جسمی می شود. برای مبارزه با این مشکلات فراینده ، برنامه های سم زدایی گیاهی و هومیوپاتی و همچنین سونا توسط پزشکان جایگزین بهداشت ارائه می شود.

 

اکثر سنت های درمانی ، تصفیه بدن را به عنوان وسیله ای برای درمان و پیشگیری از بیماری ارائه می دهند. جوش ، بثورات ، حلقه های تیره زیر چشم ، مفاصل متورم ، رنگهای زرد ، سبز و لکه دار اغلب نشان دهنده تجمع مواد زائد سمی در داخل بدن است.

نشان داده شده است که سم زدایی این شرایط را به میزان قابل توجهی کاهش داده و حتی از بین می برد. اصلاح رژیم غذایی به کاهش تجمع سموم در آینده کمک می کند.

افزایش روز افزون سمیت در داخل و اطراف ما سم زدایی دوره ای را برای حفظ سلامتی و جلوگیری از بیماری ضروری می سازد. سم زدایی ، در ترکیب با یک شیوه زندگی سالم ، راهی کامل و کارآمد برای حفظ سطح بالای انرژی و ارتقاء سلامتی طولانی مدت ارائه می دهد.

دانشمندان و پزشکان دریافتند که بیش از 150 بیماری دژنراتیو با اسیدیته مرتبط هستند ، از جمله سرطان ، دیابت ، آرتریت ، بیماری قلبی ، سنگ صفرا و کلیه و بسیاری دیگر. همه بیماریها در محیط فقر از اکسیژن اسیدی رشد می کنند.

به همین دلیل بسیار مهم است که ما برای تنظیم pH خود و ایجاد یک محیط قلیایی به منظور عملکرد صحیح بدن خود اقدام کنیم. یک راه عالی برای انجام این کار با دستگاه سم زدایی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azhdar azhdari

لپ تاپ زدبوک

لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، یکی از لپ تاپ های پر قدرت موجود در بازار های داخلی ایران به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. شرکت اچ پی این دستگاه را با کانفیگ های متنوعی روانه بازار کرده است.

استفاده از پردازنده های فوق العاده قوی همراه با گرافیک مجزای Quadro و Radeon Pro به این دستگاه اجازه داده تا برای انجام پردازش های گرافیکی سنگین هم مورد استفاده قرار گیرد. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین کاربرد های این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • طراحی گرافیک
  • برنامه نویسی
  • اجرای نرم افزار های مهندسی
  • اجرای بازی های مختلف
  • ترید
  • انجام فعالیت های دانشجویی و روزمره

 

لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، یکی از لپ تاپ های پر قدرت موجود در بازار های داخلی ایران به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. شرکت اچ پی این دستگاه را با کانفیگ های متنوعی روانه بازار کرده است.

استفاده از پردازنده های فوق العاده قوی همراه با گرافیک مجزای Quadro و Radeon Pro به این دستگاه اجازه داده تا برای انجام پردازش های گرافیکی سنگین هم مورد استفاده قرار گیرد. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین کاربرد های این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • طراحی گرافیک
  • برنامه نویسی
  • اجرای نرم افزار های مهندسی
  • اجرای بازی های مختلف
  • ترید
  • انجام فعالیت های دانشجویی و روزمره

طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5

بیایید تا کارمان را با بررسی طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 شروع کنیم. بر خلاف سایر دستگاه های تولید شده توسط شرکت اچ پی، این لپ تاپ دارای ظاهر خیلی جذابی نمی باشد.

شرکت اچ پی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هم یک طراحی ارزان را مورد استفاده قرار دهد و هم این کالا را جذاب نماید. اما متاسفانه تلاش های این شرکت بی نتیجه بوده و از نظر طراحی ظاهری، این دستگاه حرف های زیادی برای گفتن ندارد.

 

لپ تاپ زدبوک

 

اگر از انتخاب رنگ نامناسب و طراحی نسبتا ضعیف گذر کنیم، بدنه این کالا و سنسور های قرار گرفته روی آن حرف های زیادی برای گفتن دارند. لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5  از یک سنسور اثر انگشت برای افزایش امنیت اطلاعات استفاده کرده است.

قرار گرفتن اسپیکر در قسمت بالایی کیبورد به این دستگاه اجازه داده تا کیفیت پخش صدای مطلوبی به کاربر بدهد. وزن این دستگاه حدودا برابر با 5 پوند می باشد. در مقایسه با سایر دستگاه های مخصوص پردازش سنگین تولید شده توسط شرکت اچ پی، لپ تاپ HP ZBook 15 G5 ابعاد بزرگ و مناسبی دارد.

این دستگاه مدل باریکتر و لاکچری تری با عنوان لپ تاپ استوک hp zbook 15 g5 studio نیز در بازار دارد.

 

کیبورد و تاچ پد این دستگاه

یکی از مهم ترین نقاط قوت لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 به کیبوردش اشاره دارد. استفاده از یک کیبورد جذاب، راحت و با کیفیت باعث شده تا کاربران احساس خوبی نسبت به این دستگاه داشته باشند.کیفیت متریال به کار رفته در طراحی این کیبورد قدرت عملکردی آن را چند برابر کرده است.

گفته می شود که دکمه های این کیبورد قدرت تحمل کردن میلیون ها کلیک را در خود جای داده اند. زمانی که شما انگشت های خود را روی این کیبورد قرار دهید، متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. فاصله بین دکمه ها به درستی تنظیم شده و با استفاده از آن شما می توانید نسبت به تایپ سریع هم اقدام نمایید.

 

خیلی از لپ تاپ های موجود در بازار، محدوده Keypad را در خود جای نداده اند! خوشبختانه این مسئله برای لپ تاپ HP ZBook 15 G5 صادق نیست. این دستگاه کیبورد کامل داشته و می تواند برای انجام فعالیت های حسابداری هم مورد استفاده قرار گیرد.

بک لایت به کار رفته در پشت صحنه این کیبورد از نوع سفید بوده و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به روشن کردن لامپ، در شب نسبت به تایپ اقدام نمایید.

کیبورد فوق العاده لپ تاپ HP ZBook 15 G5 یک عدد Pointing Stick را نیز در خود جای داده است. با استفاده از این ابزار، شما خیلی سریع تر می توانید نسبت به انتقال Pointer در محیط سیستم عامل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که کیبورد به کار رفته در طراحی این دستگاه برای فشرده شدن به 70 گرم وزن نیاز دارند. این عدد کمی از میانگین 60 گرمی بالا تر است.

 

نمایشگر لپ تاپ HP ZBook 15 G5

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با یک صفحه نمایش فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که شرکت اچ پی صفحه نمایش های متنوعی را برای طراحی این دستگاه مورد استفاده قرار داده است. همه مدل های این دستگاه، صفحه نمایش 15.6 اینچی دارند. تفاوت آنها میان نوع پردازش رنگ، تکنولوژی ایجاد تصویر و رزولوشن است.

البته که یک سری ویژگی های مشترک هم میان نمایشگر های به کار رفته در ساخت  لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5  مشاهده می شود. مثلا همه آنها از یک لایه محافظتی استفاده کرده و با تکنولوژی Anti-Glare روانه بازار می شوند.

شما می توانید این دستگاه را همراه با دو صفحه نمایش اصلی یعنی مدل های 1080 و 4K تهیه کنید. مسلما خرید لپ تاپ هایی که کیفیت 4K دارند، قیمت روز لپ تاپ مهندسی اچ پی را افزایش می دهد. جدا از این مسئله، استفاده از تکنولوژی IPS در ساخت نمایشگر های این لپ تاپ باعث شده تا کیفیت رنگ های نمایش داده شده بالا رود.

این دستگاه صفحه نمایش تاچ نیز در بازار دارد که از قلم نیز پشتیبانی می کند. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز برای خرید قلم HP ZBook 15 G5 یا قلم HP ZBook 15 G5 studio نیز اقدام کنید.

 

نرم افزار

دیگر مسئله ای که برای خرید لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 شما باید به آن توجه داشته باشید، نرم افزار است. استفاده از سخت افزار مناسب به این دستگاه اجازه داده تا اکثر نرم افزار های به روز دنیای مهندسی را اجرا کند. لازم به ذکر است که کاربران برای اجرای بازی های به روز هم مشکلی نخواهند داشت.

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با سیستم عامل ویندوز در اختیار شما قرار می گیرد. البته که هیچ محدودیتی برای تعویض سیستم عامل این دستگاه وجود ندارد. شما می توانید نسبت به نصب ویندوز های 7، 10، 11 و توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس روی این دستگاه اقدام نمایید.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5

همانطور که گفتیم، لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با کانفیگ های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر کدام از این کانفیگ ها، یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین پردازنده های به کار رفته در این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • Intel Core i5-8300H
  • Intel Core i5-8400H
  • Intel Core i7-8750H
  • Intel Xeon E-2176M
  • Intel Core i7-8850H
  • Intel Xeon E-2186M

استفاده از تکنولوژی VPro، به این دستگاه اجازه داده تا برای مجازی سازی هم مورد استفاده قرار گیرد. جدا از این مسئله، میزان رم اولیه به کار رفته در ساخت این دستگاه برابر با 16 گیگابایت است. البته، شما می توانید مدل های 32 گیگابایتی را نیز تهیه کنید.

پورت ها

استفاده از پورت های متنوع به لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 اجازه داده تا خیلی راحت تر با لوازم جانبی مختلف ارتباط برقرار کند. به صورت کلی، این دستگاه 4 عدد پورت یو اس بی 3 را در خود جای داده است.

استفاده از تکنولوژی یو اس بی 3 در طراحی و ساخت این دستگاه باعث شده تا سرعت انتقال اطلاعات میان هارد های مجزا و هارد داخلی دستگاه چند برابر شود.جدا از این مسئله، یکی از این پورت ها همیشه روشن بوده و شما می توانید آن را برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی مورد استفاده قرار دهید.

 

در قسمت سمت چپ لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، شما می توانید پورت های اینترنت، یو اس بی 3 در حال شارژ، یو اس بی 3 عادی و قفل امنیتی را مشاهده نمایید.

 

سمت راست لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5، حاوی یک پورت HDMI 2، تاندربولت 3، ورودی میکروفون و هدفون، پاور و دو عدد یو اس بی 3 است. جالب است بدانید که در برخی از مدل های این دستگاه دو درگاه Type-C را برای شارژ کردن مورد استفاده قرار داده اند.

 

در قسمت پشتی این لپ تاپ با کیفیت، هیچ پورتی قرار نگرفته است. شرکت اچ پی این دستگاه را به گونه ای طراحی کرده تا از قسمت پشتی فقط باد فن خارج شود.

 

باتری لپ تاپ اچ پی زدبوک G5 15

باتری، یکی از فاکتور های پر اهمیتی به حساب می آید که روند خرید لپ تاپ را تحت تاثیر خود قرار می دهد. شما باید به دنبال لپ تاپ هایی باشید که باتری پر قدرتی را نیز در خود جای داده اند.. شرکت اچ پی یک باتری فوق العاده قوی را برای طراحی این محصول به کار گرفته است.

همچون لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G6، باتری این دستگاه از نوع داخلی بوده و کاربران به راحتی نمی توانند نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. باتری 4 سلولی پلیمری زد بوک 15 G5،به این دستگاه اجازه داده تا برای چندین ساعت متوالی روشن بماند.

باتری به کار رفته در این دستگاه 90 Whr ظرفیت دارد. شما می توانید بین 4 تا 7 ساعت این دستگاه را برای فعالیت های ساده مورد استفاده قرار دهید. البته که برای استفاده از قدرت پردازنده گرافیکی و بالا بردن توان پردازشی این لپ تاپ رندرینگ استوک، شما باید از آداپتور برق استفاده کنید.

طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5

بیایید تا کارمان را با بررسی طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 شروع کنیم. بر خلاف سایر دستگاه های تولید شده توسط شرکت اچ پی، این لپ تاپ دارای ظاهر خیلی جذابی نمی باشد.

شرکت اچ پی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هم یک طراحی ارزان را مورد استفاده قرار دهد و هم این کالا را جذاب نماید. اما متاسفانه تلاش های این شرکت بی نتیجه بوده و از نظر طراحی ظاهری، این دستگاه حرف های زیادی برای گفتن ندارد.

 

اگر از انتخاب رنگ نامناسب و طراحی نسبتا ضعیف گذر کنیم، بدنه این کالا و سنسور های قرار گرفته روی آن حرف های زیادی برای گفتن دارند. لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5  از یک سنسور اثر انگشت برای افزایش امنیت اطلاعات استفاده کرده است.

قرار گرفتن اسپیکر در قسمت بالایی کیبورد به این دستگاه اجازه داده تا کیفیت پخش صدای مطلوبی به کاربر بدهد. وزن این دستگاه حدودا برابر با 5 پوند می باشد. در مقایسه با سایر دستگاه های مخصوص پردازش سنگین تولید شده توسط شرکت اچ پی، لپ تاپ HP ZBook 15 G5 ابعاد بزرگ و مناسبی دارد.

این دستگاه مدل باریکتر و لاکچری تری با عنوان لپ تاپ استوک hp zbook 15 g5 studio نیز در بازار دارد.

 

کیبورد و تاچ پد این دستگاه

یکی از مهم ترین نقاط قوت لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 به کیبوردش اشاره دارد. استفاده از یک کیبورد جذاب، راحت و با کیفیت باعث شده تا کاربران احساس خوبی نسبت به این دستگاه داشته باشند.کیفیت متریال به کار رفته در طراحی این کیبورد قدرت عملکردی آن را چند برابر کرده است.

گفته می شود که دکمه های این کیبورد قدرت تحمل کردن میلیون ها کلیک را در خود جای داده اند. زمانی که شما انگشت های خود را روی این کیبورد قرار دهید، متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. فاصله بین دکمه ها به درستی تنظیم شده و با استفاده از آن شما می توانید نسبت به تایپ سریع هم اقدام نمایید.

 

خیلی از لپ تاپ های موجود در بازار، محدوده Keypad را در خود جای نداده اند! خوشبختانه این مسئله برای لپ تاپ HP ZBook 15 G5 صادق نیست. این دستگاه کیبورد کامل داشته و می تواند برای انجام فعالیت های حسابداری هم مورد استفاده قرار گیرد.

بک لایت به کار رفته در پشت صحنه این کیبورد از نوع سفید بوده و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به روشن کردن لامپ، در شب نسبت به تایپ اقدام نمایید.

کیبورد فوق العاده لپ تاپ HP ZBook 15 G5 یک عدد Pointing Stick را نیز در خود جای داده است. با استفاده از این ابزار، شما خیلی سریع تر می توانید نسبت به انتقال Pointer در محیط سیستم عامل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که کیبورد به کار رفته در طراحی این دستگاه برای فشرده شدن به 70 گرم وزن نیاز دارند. این عدد کمی از میانگین 60 گرمی بالا تر است.

 

نمایشگر لپ تاپ HP ZBook 15 G5

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با یک صفحه نمایش فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که شرکت اچ پی صفحه نمایش های متنوعی را برای طراحی این دستگاه مورد استفاده قرار داده است. همه مدل های این دستگاه، صفحه نمایش 15.6 اینچی دارند. تفاوت آنها میان نوع پردازش رنگ، تکنولوژی ایجاد تصویر و رزولوشن است.

البته که یک سری ویژگی های مشترک هم میان نمایشگر های به کار رفته در ساخت  لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5  مشاهده می شود. مثلا همه آنها از یک لایه محافظتی استفاده کرده و با تکنولوژی Anti-Glare روانه بازار می شوند.

شما می توانید این دستگاه را همراه با دو صفحه نمایش اصلی یعنی مدل های 1080 و 4K تهیه کنید. مسلما خرید لپ تاپ هایی که کیفیت 4K دارند، قیمت روز لپ تاپ مهندسی اچ پی را افزایش می دهد. جدا از این مسئله، استفاده از تکنولوژی IPS در ساخت نمایشگر های این لپ تاپ باعث شده تا کیفیت رنگ های نمایش داده شده بالا رود.

این دستگاه صفحه نمایش تاچ نیز در بازار دارد که از قلم نیز پشتیبانی می کند. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز برای خرید قلم HP ZBook 15 G5 یا قلم HP ZBook 15 G5 studio نیز اقدام کنید.

 

نرم افزار

دیگر مسئله ای که برای خرید لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 شما باید به آن توجه داشته باشید، نرم افزار است. استفاده از سخت افزار مناسب به این دستگاه اجازه داده تا اکثر نرم افزار های به روز دنیای مهندسی را اجرا کند. لازم به ذکر است که کاربران برای اجرای بازی های به روز هم مشکلی نخواهند داشت.

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با سیستم عامل ویندوز در اختیار شما قرار می گیرد. البته که هیچ محدودیتی برای تعویض سیستم عامل این دستگاه وجود ندارد. شما می توانید نسبت به نصب ویندوز های 7، 10، 11 و توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس روی این دستگاه اقدام نمایید.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5

همانطور که گفتیم، لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با کانفیگ های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر کدام از این کانفیگ ها، یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین پردازنده های به کار رفته در این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • Intel Core i5-8300H
  • Intel Core i5-8400H
  • Intel Core i7-8750H
  • Intel Xeon E-2176M
  • Intel Core i7-8850H
  • Intel Xeon E-2186M

استفاده از تکنولوژی VPro، به این دستگاه اجازه داده تا برای مجازی سازی هم مورد استفاده قرار گیرد. جدا از این مسئله، میزان رم اولیه به کار رفته در ساخت این دستگاه برابر با 16 گیگابایت است. البته، شما می توانید مدل های 32 گیگابایتی را نیز تهیه کنید.

پورت ها

استفاده از پورت های متنوع به لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 اجازه داده تا خیلی راحت تر با لوازم جانبی مختلف ارتباط برقرار کند. به صورت کلی، این دستگاه 4 عدد پورت یو اس بی 3 را در خود جای داده است.

استفاده از تکنولوژی یو اس بی 3 در طراحی و ساخت این دستگاه باعث شده تا سرعت انتقال اطلاعات میان هارد های مجزا و هارد داخلی دستگاه چند برابر شود.جدا از این مسئله، یکی از این پورت ها همیشه روشن بوده و شما می توانید آن را برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی مورد استفاده قرار دهید.

 

در قسمت سمت چپ لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، شما می توانید پورت های اینترنت، یو اس بی 3 در حال شارژ، یو اس بی 3 عادی و قفل امنیتی را مشاهده نمایید.

 

سمت راست لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5، حاوی یک پورت HDMI 2، تاندربولت 3، ورودی میکروفون و هدفون، پاور و دو عدد یو اس بی 3 است. جالب است بدانید که در برخی از مدل های این دستگاه دو درگاه Type-C را برای شارژ کردن مورد استفاده قرار داده اند.

 

در قسمت پشتی این لپ تاپ با کیفیت، هیچ پورتی قرار نگرفته است. شرکت اچ پی این دستگاه را به گونه ای طراحی کرده تا از قسمت پشتی فقط باد فن خارج شود.

 

باتری لپ تاپ اچ پی زدبوک G5 15

باتری، یکی از فاکتور های پر اهمیتی به حساب می آید که روند خرید لپ تاپ را تحت تاثیر خود قرار می دهد. شما باید به دنبال لپ تاپ هایی باشید که باتری پر قدرتی را نیز در خود جای داده اند.. شرکت اچ پی یک باتری فوق العاده قوی را برای طراحی این محصول به کار گرفته است.

همچون لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G6، باتری این دستگاه از نوع داخلی بوده و کاربران به راحتی نمی توانند نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. باتری 4 سلولی پلیمری زد بوک 15 G5،به این دستگاه اجازه داده تا برای چندین ساعت متوالی روشن بماند.

باتری به کار رفته در این دستگاه 90 Whr ظرفیت دارد. شما می توانید بین 4 تا 7 ساعت این دستگاه را برای فعالیت های ساده مورد استفاده قرار دهید. البته که برای استفاده از قدرت پردازنده گرافیکی و بالا بردن توان پردازشی این لپ تاپ رندرینگ استوک، شما باید از آداپتور برق استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azhdar azhdari

لپ تاپ زد بوک

لپ تاپ اچ پی زد بوک

لپ تاپ اچ پی زد بوک از برند اچ پی است که جز محصولات پر فروش بازار با میزان رضایت بالا می‌باشد این مدل لپ تاپ‌ها به دلیل بدنه مقاوم و کیفیت بالایی که دارند برای کارهای صنعتی و سنگین به همراه گرافیت و همچنین گیم نیز بسیار محصولاتی ایده‌آل می‌باشند که در تمام موارد فراتر از حد انتظار کاربران عملکردی بی‌نقص را ارائه می‌کنند.

خرید لپ تاپ HP ZBOOK

لپ تاپ‌ زد بوک کاملا مجهز طراحی و ساخته شده‌ است، لپ تاپ اچ پی زد بوک مجهز به بروز‌ترین و قدرتمند‌ترین پردازنده می‌باشند در کنار آن برخورداری از حافظه و بخش پورت‌های ارتباطی مجهز همگی نشان می‌دهند که خرید لپ تاپ‌ ZBOOK یک انتخاب ایده‌آل همراه با رضایتمندی چندین ساله می‌باشد.

زیرا لپ تاپ اچ پی زد بوک جی ۳ در هر زمینه کاری سربلند بیرون خواهند آمد و جز سری لپ تاپ‌های پرکاربرد و بی‌نقص از محصولات برند HP هستند که رضایت جمع کثیری از مردم سراسر جهان را به دست آورده‌اند پس بدون شک با خرید مدل لپ تاپ‌های زد بوک و یک بار هزینه برای همیشه با هر بار استفاده از خرید لپ تاپ اچ پی زد بوک جی ۳ حس خرسندی را خواهید داشت.

قیمت لپ تاپ‌ ZBOOK HP

تنوع بالای مدل لپ تاپ‌های اچ پی و سری ZBOOK بسیار بالا است به همین دلیل تنوع قیمت لپ تاپ hp zbook i7 نیز به وضوح دیده می‌شود، قیمت لپ تاپ اچ پی زدبوک 17 هر محصول متناسب با مشخصات و کارایی که لپ تاپ دارد مشخص می‌شود.

محصولات اچ و پی و یا به طور اختصاصی تر سری ZBOOK هر کدام برای فعالیت خاصی ساخته شده‌اند به همین دلیل قبل از خرید لازم است تا با توجه نیازهایی که دارید و با توجه به میزان بودجه‌ایی که جهت خرید و یا قیمت لپ تاپ‌ ZBOOK HP در نظر دارید یک مدل مناسب را که پاسخگو نیازهای شما باشد را انتخاب کنید.

مدل لپ تاپ ‌های زد بوک در برابر امکاناتی که دارند و با توجه به قابلیت‌های بروزی که از آن‌ها برخوردار هستند بسیار قیمت اقتصادی برایشان در نظر گرفته شده است پس در حالت کلی می‌توانیم بگوییم که قیمت‌ قیمت لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 در برابر خدماتی که ارائه می‌دهند کاملا ناچیز و مناسب می‌باشد زیرا کاربران تنها با یک بار هزینه کردن تا مدت‌های طولانی از خرید دوباره سیستم و لپ‌ تاپ‌های نو و مدل جدید بی‌نیاز خواهند بود.

لپ تاپ زد بوک

نسل‌های مختلف لپ تاپ ZBOOK

همانطور که گفتیم لپ تاپ‌های ZBOOK  از تنوع بالایی برخوردار هستند، برند اچ پی هر ساله با تولید نسل‌های مدرن‌تر خدمات بی‌وقفه‌ایی را به طرفدارانش ارائه می‌دهد.

  1. سری اول این کمپانی از پردازنده اینتل سری CORE I7 و I5 برخوردار هستند که به عنوان نسل 4 از آنها نام برده می‌شود.
  2. سری دوم این برند خوشنام از پردازنده Core i5 و i7 برخوردار هستند که از انها با نام نسل 5 نام برده می‌شود.
  3. در سری سوم لپ تاپ Zbook اچ پی در کنار پردازنده اینتل Core i5و i7 پردازنده Xeon نیز وجود دارد که به دلیل قدرت بی‌نظیر که دارد بیشتر در زمینه فعالیت‌های سنگین از آن استفاده می‌شود.
  4. سری بعدی یا سری چهارم لپ تاپ‌ Zbook نیز از پردازنده قوی اینتل Core i7 و i5 به همراه پردازنده Xeon برخوردار می‌باشند که به عنوان نسل 7 شناخته شده‌اند
  5. سری پنجم لپ تاپ Zbook نیز از پردازنده اینتل Core i7 و i5 تشکیل شده‌اند که در کنار انها مجهز به پردازنده جدید و بی‌نظیر Xone E_21 می‌باشند.
  6. سری ششم لب تاپ زد بوک پردازنده اینتل Core i7 و i5 به همراه Xone E_ 2286M تشکیل شده‌اند که به عنوان نسل‌های 8و9 معرفی شده‌اند.
  7. سری هفتم این مدل لب تاب زد بوک از پردازنده اینتل Core i7,i5 و i9 برخوردار می‌باشند همچنین به پردازنده جدید Xnoe E_2286 مجهز می‌باشند و به عنوان نسل 10 از محصولات Zbook معرفی شده‌اند.

مشخصات بخش سخت افزاری لپ تاپ اچ پی زد بوک

لپ تاپ‌های ZBOOK از نظر بخش ذخیره سازی و بخش پورت‌های ارتباطی به علاوه طراحی مستحکم کاملا بی‌تقص می‌باشند، این سری از لپ‌تاپ‌های اچ پی از پردازنده قدرتمند اینتل برخوردار هستند که به دلیل قدرت بالای پردازش کاملا بی‌نقص عمل می‌کند.

همچنین لپ‌ تاپ‌های ZBOOK از بروز‌ترین امکانات به همراه حافظه بی‌نظیر 16الی32 گیگابایتی به همراه حافظه گرافیکی مجزا برخوردار می‌باشند که موجب می‌شود تا این مدل لپ‌ تاپ‌ها برای کارهای گرافیکی بدون نقص عمل کنند، همچنین کیفیت تصویر FUL HD انها نیز باعث می‌شود تا تصاویر با کیفیت عالی با نمایش کامل جزییات نیز بر رو نمایشگر اجرا شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azhdar azhdari

دستگاه سم زدایی بدن

سم زدایی کنیم!

 

سم زدایی بدن با استفاده از این دستگاه، جهت پاکسازی، ایجاد تعادل و افزایش انرژی زیستی در سطح سلولی بدن استفاده می شود.

داشتن سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن همراه با این دستگاه از ملزومات است.

علم سم زدایی از طریق پا درواقع از طب سنتی هند بهره گرفته که به ۵۰۰۰ سال قبل برمی‌گردد! در زمان‌های قدیم، این سبک سم‌زدایی با نمک دریا بوده و ناخالصی‌ها و سموم بدن را از بین می‌برده است که امروزه با تولید دستگاه های سم زدایی بدن، پاکسازی بدن از سموم بسیار راحت تر و تخصصی تر شده است.

دستگاه سم زدایی بدن

کاهش و خروج سموم از بدن یکی از کلید های اساسی برای بازسازی، نوسازی و حفظ سلامتی بدن می‌باشد که سم زدایی یونی توسط دستگاه سم زدایی، یکی از منابع قدرتمند در پروتکل های سم زدایی و عاملی موثر در کمک به سم زدایی طبیعی بدن می باشد که به سرعت و بدون ایجاد هیچ گونه استرس و ناراحتی و در کمال آرامش انجام می شود.

امروزه همه‌ی ما انسان ها در معرض بزرگترین بار سمی در تاریخ هستیم و پاکسازی دوره ای و مداوم برای حفظ سلامتی، برای همه‌ی ما ضروری است و علاوه بر درمان بیماری ها، برای افرادی که دچار هیچگونه بیماری و اختلالی نمی‌باشند نیز مفید بوده و باعث افزایش انرژی، تندرستی، بهبود حافظه و مهم تر از همه جلوگیری از ایجاد بیماری های مزمن و خطرناکی که از افزایش سموم بدن سرچشمه می‌گیرند، می باشد.

استفاده از دستگاه سم زدای بدن، برای تمامی افراد از هر قشر و سنی مناسب بوده و همه می توانند به راحتی از مزایای یون تراپی توسط این دستگاه بهرمند شوند.

روش استفاده از دستگاه سم زدایی بدن

قطعا با تفاسیر بالا، شما هم مشتاق هستید تا نحوه استفاده از این دستگاه را بدانید!

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و به احتیاجی به آموزش حرفه‌ای ندارد.

قبل از هرچیزی، بعد از تهیه دستگاه سم زدایی که داخل کیف آلومینیومی مخصوص خود به شما تحویل داده می‌شود، دستگاه و لوازم جانبی آن را بررسی کرده و از سلامت آن و کامل بودن قطعات مربوط به آن اطمینان حاصل نمایید.

(در ادامه، تمامی وسایل و لوازم جانبی دستگاه را به شما معرفی کرده و کارایی آن ها را به شما توضیح خواهیم داد)

بعد از برسی دستگاه و قطعات آن، یک لگن پلاستیکی را با آب هم دمای اتاق پر کنید. (لگن جزو لوازم جانبی دستگاه نمی‌باشد؛ اما می توانید لگن را نیز در کنار دستگاه سم زدایی، از سایت راهوارطب تهیه نمایید.)

سپس سیم برق و فیلتر را به جک ( ورودی )های مربوطه در قسمت جلو و پشت دستگاه وصل کرده و فیلتر را داخل لگن آب قرار دهید. (مطمئن شوید که سطح آب بالاتر از ارتفاع آب قرار گرفته است.)

دستبند یا کمربند را نیز به جک های مربوط به خودشان وصل کرده و دستگاه را به برق بزنید.

توجه داشته باشید، مچ بند را طوری ببندید که فلز مچ بند با پوست دست تماس داشته باشد؛ در صورت استفاده از کمربند، آن را روی کمر خود ببندید؛ و اگر از پدهای TENS استفاده میکنید، باید آن ها را به کمر و مفاصل بدنتان متصل کنید.

دکمه روشن/خاموش را از قسمت پشتی دستگاه یون تراپی زده و دستگاه را روشن کنید؛ سپس مود سم زدایی مورد نظر را برای پنل A یا B انتخاب کنید، (POS: یون مثبت، NEG: یون منفی) هرچه مود بالاتر باشد قدرت دستگاه بیشتر است.

بعد از انجام این مراحل، لازم است زمان استفاده از دستگاه را به کمک دکمه Time تنظیم کرده و برای شروع درمان، START/STOP را فشرده، سپس  دکمه ON/OFF را فشار دهید.

در انتها دکمه MODE پایین را فشار داده و حالت TENS مورد نظر را انتخاب کنید، از دکمه + یا – برای تنظیم سطح شدت TENS و از دکمه Belt برای انتخاب عملکرد کمربند می توانید کمک بگیرید.

و بله! به همین راحتی می‌توانید از دستگاه سم زدایی بدن استفاده کنید. 

نکاتی که باید قبل از استفاده از دستگاه بدانید

  • قبل از فشار دادن دکمه START/STOP حالت درمان مورد نظر را انتخاب کنید و سپس دکمه START/STOP را فشار دهید تا تمام تنظیمات ذخیره شوند، پس از آن قابل تغییر نیست.
  • دکمه START/STOP قرار است دکمه MODE بالا و Time را کنترل کند.
  • دکمه ON/OFF قرار است دکمه MODE پایین و دکمه +/- را کنترل کند.
  • دکمه TENS به شبیه سازی عصب الکتریکی از طریق پوست اشاره دارد. (استفاده از جریان الکتریکی تولید شده توسط صفحات الکترود برای تحریک اعصاب برای مقاصد درمانی، با هدف کاهش درد حاد و مزمن است)
  • اگر دستبند بسته نشده باشد یا قسمت فلزی با پوست شما در تماس نباشد و دست و پای شما در لگن آب قرار نگرفته باشد، زنگ هشدار زیر صفحه LCD چشمک می زند.
  • اگر غلظت یون (نشانگر آن در گوشه پایین سمت راست است) کمتر از ۰.۵ باشد، زنگ هشدار “لطفا نمک اضافه کنید” را نشان می دهد که زیر صفحه چشمک می زند؛ که توصیه می شود در این صورت، مقدار کمی نمک به آب لگن اضافه کنید. (محدوده طبیعی غلظت lon حدود ۲.۰۰ تا ۲.۵۰ است.)
  • همچنین اگر غلظت یون بیشتر از ۲.۹۰ باشد، با هشدار «لطفاً آب اضافه کنید» مواجه می‌شوید که زیر صفحه چشمک می زند، در این صورت باید مقداری آب به لگن اضافه کنید.
  • پوشیدن کمربند و TENS در طول درمان با دستگاه سم زدایی اختیاری می باشد.
  • برای استفاده از کمربند مادون قرمز، آن را دور کمر یا روی ران بسته و دکمه “BELT A” یا “BELT B” پنل را برای شروع فشار داده و سپس حالت کار را برای “L.M.H” تنظیم کنید.
  • برای استفاده از TENS، آن را به کمر و یا مفاصل بدن وصل کرده و کلید «ON/OFF A» «ON/OFF B» را روی پنل فشار داده و سپس با استفاده از دکمه “+ یا -” حالت کار و سطح شدت را مطابق با اولویت خود تنظیم کنید.
  • توصیه می شود هنگام استفاده از دستگاه روی صندلی یا مبل چوبی نشسته و بدنتان با هیچگونه فلز یا وسایله الکترونیکی در تماس نباشد.
  • پس از اینکه پاهای خود را در آب قرار داده و برق وصل شود، غلظت یون روی صفحه نمایش LCD نشان داده می شود؛ اگر غلظت یون کمتر از ۰.۵۰ بود، بهتر است مقداری نمک به آب اضافه کنید تا سرعت آزاد شدن انرژی افزایش یابد.
  • اگر غلظت یون مناسب بود، به آب نمک اضافه نکنید. و در صورت نیاز به نمک، آن را به آرامی به آب داخل لگن اضافه کرده و قبل از افزودن نمک بیشتر، کمی صبر کنید تا غلظت یون افزایش یابد.
  • بهتر است از نمک دریا یا نمک هیمالیا استفاده کنید.

 

با تمام شدن زمان درمان، دستگاه بوق می‌زند.

  • بعد از پایان درمان با دستگاه سم زدایی، پاها را از لگن خارج کرده و با آب ولرم و صابون پا ها را بشویید تا سموم از پوست پا جدا شود.
  • آب لگن را دور ریخته و لگن را نیز بشویید.
  • فیلتر را نیز شسته و طبق دستورالعمل نگه داری، پاکسازی و … فیلتر عمل نمایید.
  • لازم به ذکر است، ولتاژ مورد نیاز این دستگاه برای کار، ۱۱۰ یا ۲۲۰ ولت است.
  • دستگاه را در یک مکان ثابت نگهداری کرده و توجه داشته باشید که از آب و محیط نمناک دور باشد، همچنین هنگام استفاده از دستگاه سم زدایی، آن را در ارتفاعی قرار دهید که آب لگن به دستگاه سم زدایی پا برخورد نداشته باشد.
  • آب داخل لگن باید به گونه‌ای باشد که پای شما را پوشش داده و فیلتر درون آن غوطه ور باشد.

هشت مود درمانی دستگاه سم زدایی بدن

مود درمانی شماره ۸ کاربردی ترین حالت درمانی سم زدایی است که برای اکثر افراد مناسب است.

MODE های مربوط به شماره ۴ و ۵ مخصوص استفاده تخصصی می باشند.

 

تعداد جلسات و برنامه درمانی برای استفاده از دستگاه سم زدایی بادی دتوکس

بدیهی است تعداد جلسات مورد نیاز، برای درمان  هر فرد متفاوت بوده؛ که در صورت نیاز، برای آگاهی از تعداد جلسات دقیق درمانی با توجه به شرایط بدنی خودتان می توانید از یک پزشک متخصص و یا تماس با مشاورین راهوارطب راهنمایی بگیرید.

 

تعداد جلسات استاندارد، بر اساس سنین افراد به شرح زیر است:

  • سنین ۱۰ تا ۱۷ ساله: (مدت زمان هر جلسه ۲۰ دقیقه)

در ۱۰ جلسه درمان، جلسه‌ی اول با مُد ۱ و جلسات بعدی با مُد ۲ انجام شود.

تعداد جلسات درمان:  هر هفته یک بار و بعد از اتمام یک دوره ۱۰ جلسه ای، یک ماه به بدن استراحت داده و سپس هر ۱۰ الی ۱۵ روز یکبار استفاده کنید. 

  • سنین ۱۸ تا ۵۰ ساله: (مدت زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه)

در ۱۰ جلسه درمان، جلسه‌ی اول با مُد ۱ و جلسات بعدی با مُد ۲ انجام شود.

تعداد جلسات درمان: هر ۵ الی ۷ روز یک بار استفاده شود و بعد از اتمام ۱۰ جلسه، یک ماه به بدن استراحت داده و دوره بعدی را هر ۷ الی ۱۰ روز یکبار انجام دهید.

  • سنین بالای ۵۰ سال: (مدت زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه)

در ۱۰ جلسه درمان، جلسه‌ی اول و دوم با مُد ۱ و جلسات بعدی با مُد ۲ انجام شود.

تعداد جلسات درمان: یک بار در هفته استفاده شود، بعد از اتمام ۱۰ جلسه یک ماه به بدن استراحت داده و سپس در دوره‌ی بعدی نیز هفته ای یک بار استفاده شود.

محرک الکتریکی عضله (تنس فیزیوتراپی) دستگاه سم زدایی دیجیتال

تحریک الکتریسیته عضلانی، الکترومیوستوم یا بطور خلاصه (EMS) تکنیکی برای انقباض عضلانی بوده که از طریق رساندن ضربات الکترونیکی به عضلات صورت می گیرد.

به طور کلی استفاده از تنس های فیزیوتراپی برای افزایش جریان خون در ماهیچه ها، افزایش دامنه حرکتی، افزایش قدرت عضلات، افزایش استقامت ماهیچه ها و… توسط پزشک و فیزیوتراپیست ها انجام می گیرد.

و البته یکی از کاربردهای مهم آن در کنار دستگاه سم زدایی طب سنتی، کاهش آتروفی و بهبود دوره ریکاوری ماهیچه ها می باشد.

فواید استفاده از تنس فیزیوتراپی دستگاه سم زدایی از پا

پمپاژ موزون ایجاد شده توسط این تنس‌ها موجب:

  • افزایش جریان خون، افزایش اکسیژن رسانی و رساندن مواد مغذی به ماهیچه‌ی مورد نظر بوده و همزمان باعث پمپ اسید لاکتیک به خارج از عضلات می شوند.
  • این تنس ها زمان بازیابی و ریکاوری عضلات را کاهش داده و فعالیت ماهیچه های سالم را نیز افزایش می دهد.
  • همچنین تحریک الکتریکی عضلات موجب افزایش ضربان قلب، افزایش متابولیسم و گرمای بدن نیز می‌شود.

روش استفاده از تِنس فیزیوتراپی هنگام استفاده از دستگاه سم زدایی بدن

تنس های فیزیوتراپی دستگاه سم زدایی بدن را هم می توان هنگام سم زدایی از پا و هم به صورت مجزا و بدون فعال کردن قسمت سم زدایی بدن دستگاه بادی دتوکس، بر روی عضلات استفاده نمود.

برای استفاده از تنس های فیزیوتراپی دستگاه یون تراپی، بعد از روشن نمودن دستگاه سم زدایی بدن از قسمت پشتی آن، تنس را روی عضله مورد نظر قرار داده و سپس دکمه ON را بزنید.

برای قسمت فیزیوتراپی این دستگاه، ۶ قدرت تعبیه شده است.

حتما توجه داشته باشید که هنگام استفاده از قابلیت فیزیوتراپی دستگاه، از قدرت ۱ شروع کنید و به مرور آن را افزایش دهید.

برای استفاده از تنس های فیزیوتراپی دستگاه سم زدایی بدن بر روی عضلات چهارسر و ساق پا، می توانید از قدرت بیشتری نسبت به سایر نقاط و برای استفاده بر روی مناطق گوشتی مثل بازو ها، با شدت کمتری نسبت به سایر نقاط بدن استفاده نمایید.

اگر قبل از اتمام زمان فیزیوتراپی با دستگاه مایل به برداشتن تنس ها بودید، اول دکمه OFF آن را زده و سپس تنس ها را از روی ماهیچه بردارید.

 

سم زدایی چیست و به چه معناست؟

سم زدایی و تخلیه سموم بدن (Detoxification) با دستگاه، راهکاری طبیعی و کارآمد برای خارج کردن سموم انباشته شده در بدن می باشد و به یون تراپی نیز شناخته می‌شود.

دستگاه های سم زدایی، به گونه ای طراحی و تولید شده‌اند که تمامی مواد شیمیایی و سموم را از بدن خارج، و بدن را پاکسازی کند.

این پاکسازی معمولا از طریق کبد، کلیه ها، روده ها و ریه ها انجام شده و اندام ها را از سموم محیطی وارد شده به آن ها نجات می‌دهد!

یکی از بخش های مهم بدن در سم زدایی، تصفیه و سم زدایی کبد است که از سه مرحله (فاز۱، فاز۲ و فاز۳) تشکیل شده است؛ برای خروج سموم به طور کامل و بدون ضرر رسانی به بدن، باید هر سه فاز سم زدایی کبد فعال باشند.

ورود سموم به بدن، میتواند از طریق آب، هوا، غذا، داروها و … وارد بدن شوند.( حتی سموم موجود در هوا، از طریق پوست وارد بدن می‌شود)

این سموم وارد جریان خون شده و توسط اندام های مختلف بدن (کلیه ها، کبد، روده ها و…) فیلتر می‌شوند.(این مسیر فاز۱ می باشد)

کبد توسط آنزیم های خود، سموم را به یک ماده واسط به نام (متابولیک) تبدیل می کند. اگرچه متابولیک از میزان سمیت کم تری نسبت به سم اولیه برخوردار است اما باز هم باید تجزیه شود تا در نهایت بوسیله ادرار یا تعرق از بدن خارج شود.

اگر سموم وارد شده به بدن زیاد بوده و کبد در معرض سموم زیادی قرار گیرد، نمی تواند به طور درست کار فیلتر و تصفیه سموم را انجام داده و متابولیک های سمی در بدن انباشته می شوند که منجر به عوارضی همچون خستگی، سردرد، اختلالات خواب و… می شود.

عوامل متعددی همچون تغییرات هورمونی در دوران بارداری، یائسگی، دوران بلوغ، یا نوجوانی می توانند سم زدایی فاز ۱ را تحت تاثیر قرار دهند.

اگر چه کبد در فیلتر کردن سموم از خون بسیار موثر است، اما سموم شیمیایی که بطور کامل از طریق کبد توان حذف شدن نداشته‌ اند وارد فار ۲ می شوند.

فاز ۲ در قسمتی از کلیه به نام (cortex) اتفاق می افتد و سموم را برای دفع از طریق ادرار یا عرق تبدیل می کند.

چرا باید بدن را سم زدایی کنیم؟

در شرایط کنونی، انسان ها همواره در معرض سموم مختلف هستند.

از هوایی که تنفس می کنیم تا غذایی که می خوریم همگی سموم فراوانی را وارد بدن می‌کنند که مصرف سیگار و مشروبات الکلی نیز باعث تشدید این سموم  می شوند که در نهایت به تجمع سموم در بدن می انجامد.

این سموم توانایی بدن ما را مختل کرده و بدن را مستعد بیماری های گوناگون می کند.

در حالی که هیچ فرآیند یا روشی نمی تواند پیشگیری از این شرایط را تضمین کند، منطقی است که فرض کنیم یک برنامه سم زدایی مداوم برای به حداقل رساندن تجمعات سمی در بدن، باعث کاهش بروز بیماری های دژنراتیو مزمن و بهبود کیفیت کلی زندگی می شود.

در محیط سمی امروزی، ضایعات اسید بافتی، بقایای مواد شیمیایی و فلزات سنگین سریعتر از همیشه در بدن تجمع یافته که در انتها منجر به بروز بیشتر انواع آلرژی و همچنین طیف وسیعی از بیماری‌های روحی و جسمی می‌شود.

با سم زدایی مداوم بدن می توانیم میزان این سموم را در بدن کاهش داده و با پاکسازی بدن، از بروز بیماری ها جلوگیری و روند پیری را کاهش دهیم.

دستگاه سم زدایی بدن بصورت طبیعی بدن را در جلسه سم زدایی وادار به دفع سموم کرده که این کار از طریق یونیزاسون آب و با کمک از خاصیت اسمزی، و انرژی یونها، سموم را از بدن دفع می کند.

سم زدایی بدن چگونه انجام می‌شود؟

برای این که بیشتر با نحوه سم زدایی بدن آشنا شوید، زمان هایی را که کنار ساحل قدم می‌زنید و امواج به پاهایتان برخورد می‌کند را به یاد آورید!

وقتی در کنار آبشار و دریا ایستاده‌اید، با برخورد آب به پاهایتان، قطعا تنفس عمیق‌تری را تجربه کرده‌اید؛ در چنین شرایطی، درد مفاصل شما کاهش پیدا کرده و احساس می‌کنید مغز شما آرام شده و به طور کلی، احساس آرامش مضاعفی را تجربه خواهید کرد.

تمامی این احساس و واکنش ها، به دلیل یونیزه شدن مولکول های آب می‌باشد!

مولکول آب، از دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن تشکیل شده است؛ وقتی مولکول آب، یکی از اتم های هیدروژن خود را از دست دهد، ساختار مولکولی آن به (OH) تبدیل شده که بار منفی می گیرد.

هنگام قدم زدن در کنار ساحل، بدن شما مقدار زیادی از این بار منفی را جذب کرده که باعث قلیایی سازی خون و بافت های بدن شده که به دفع سموم و پاکسازی بدن می‌انجامد.

چرا بدن ما به سم زدایی نیاز دارد؟

در دنیای امروزه، همه‌ی ما به دلایل مختلفی همچون رژیم غذایی نامناسب و روز های پر استرس، بدن ما شروع به جذب مقدار زیادی اسیدهای مضر، مثل اسیدهای (دیورتیک، لاکتیک، پیروویک، اوریک، کربنیک، استیک، بوتیریک و اسیدهای کبدی) می کند.

پزشکان زیادی مثل دکتر تئودور بارودی (نویسنده‌ی قلیایی یا مرگ) معتقد هستند ضایعات اسیدی به مفاصل و بافتها حمله، و تمامی ماهیچه ها، اندامها و غدد را از کوچک به بزرگ، به سوی عدم انجام کارایی می‌برند.

دکتر تئودور بارودی تاکید دارد که اجتناب از بیماری‌ها و حفظ نشاط و افزایش سن، رابطه مستقیمی با قلیایی بودن بدن داشته و حفظ شرایط قلیایی و قلیایی سازی بدن، همواره کاری دشوار است.

که با این تفاسیر و در مقابل جامعه امروزی که پر از استرس و سموم می باشد، همه افراد حداقل باید دو بار در روز، کنار ساحل قدم بزنند تا از بیماری ها دور شوند.

قلیایی سازی بدن توسط دستگاه سم زدایی دیجیتال

استفاده از دستگاه سم زدایی بدن، محیطی مشابه شرایط راه رفتن کنار ساحل را ایجاد کرده و با قدرتی بیشتر و البته ایمن، با تماس مستقیم یون های تولید شده در آب، به راحتی سیستم سم زدایی را به‌ کار انداخته و در چند ثانیه میلیون‌ها بار منفی را وارد بدن شما می کند؛ که در نتیجه‌ی استفاده از آن، تمامی بافت های اسیدی را خنثی و عملکرد اندام های بدن را بهبود می بخشد.

بعد از گذشت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه استفاده از دستگاه سم زدایی بادی دتوکس، ذراتی را در لگن آب مشاهده می کنید که همان مواد استخراج شده از بدن و همچنین مواد حاصل از الکترولیز آب است.

شما حتی بعد از اولین جلسه‌ی استفاده از دستگاه سم زدایی، شاهد نتایج آن بر روی بدن خود به صورت افزایش انرژی و نشاط در کنار حس سبکی خواهید بود.

پیشینه سم زدایی و پاکسازی بدن با یون تراپی

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، ریشه سم زدایی بدن به حدود پنج هزار سال قبل و به طب سنتی هندوستان باز می گردد.

هندوها در طب سنتی خود از نمک دریا برای جذب ناخالصی ها و سموم بدن استفاده می کردند.

همچنین سم زدایی بدن توسط رومی ها، در هر دو روش اسمز و یونیزاسیون در حمام های عمومی نیز صورت می‌گرفته است.

در این روش، انتشار مواد از غلظت های پایین تر یعنی بدن به غلظت های بالاتر یعنی نمک صورت گرفته و ناخالصی ها و سموم بدن دفع می شود؛ لازم به ذکر است در روش های مختلف طب سنتی و طب کل نگر، همگی رویکردهای مشابه در پاک سازی بدن دارند.

امروزه به دلایل بسیار زیادی همچون:

  • ازدحام جمعیت
  • کارخانجات مختلف
  • عدم دسترسی به غذاهای تازه  و سالم
  • آلودگی آب و هوا
  • حمل نقل مواد غذایی از دوردست ها و ماده نگهدارنده درون آنها
  • نور ناکافی
  • تشعشات مختلف
  • ذرات فلزات سنگین در آب و هوا
  • تغذیه نامناسب
  • تاثیرات منفی داروهای شیمیایی و …

یون های مضر ناشی از موارد فوق، در داخل یا خارج بدن برای طولانی مدت باقی مانده و باعث بروز انواع بیماری، خستگی مفرط، اختلال در خواب و حافظه، بیماری های عصبی و عضلانی و … می‌شود؛ که به تعبیری ساده می توان گفت:

زندگی امروزه مکانیزم و اتحاد اندام ها و سیستم های مختلف بدن انسان را دچار اختلال کرده است.

زندگی در چنین شرایطی، خواهان سم زدایی و  پاک سازی مداوم و مرتب بدن برای حفظ سلامتی و دوری از بیماری های مزمن می باشد.

دستگاه سم زدایی بدن از طریق پا، با استفاده از برنامه های کامپیوتری دقیقی که روی آن تعبیه شده و استانداردهای بین المللی خود، بدن را از یون های مضر پاک کرده و از سلامتی شما در مقابل سموم و آلاینده ها محافظت خواهد کرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
azhdar azhdari